Spirito Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Jeg leter etter en sånn pute med saccosekk-fyll og plate på toppen som man kan bruke som bord på fanget. Er det noen som forstår hva jeg mener og vet hva det heter og hvor jeg kan få tak i det? Hadde vært så praktisk til laptopen, nemlig.
LilleBille Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Tror det ofte selges via postordre - Select el.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Min mormor masseproduserte de og solgte de på diverse messer og på "Heimindustrien", utsalg for hjemmelagde hobbyting. Vet ikke om det finnes noe sånt i nærheten av der du bor. De er gull verdt og jeg bruker min hver dag!
Spirito Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2006 Min mormor masseproduserte de og solgte de på diverse messer og på "Heimindustrien", utsalg for hjemmelagde hobbyting. Vet ikke om det finnes noe sånt i nærheten av der du bor. De er gull verdt og jeg bruker min hver dag! ← Heh, jeg kan jo sy selv! *lyspære*
MammaSarius Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Heh, jeg kan jo sy selv! *lyspære* ← De mormor lagde er laget av plate som akkurat har plass til min laptop og så er stoffet stiftet på undersiden av plata. Burde være en ganske enkel sak!
Gjest Hippopotamus Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Jeg fikk min gjennom hjelpemiddelsentralen. Sjekk hjelpemiddelprodusentene, så finner du det nok.
Grooo Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Tror faktisk det er en ungdomsbedrift på skolen jeg jobber som lager slike, kan sjekke for deg. Hehe, men du lager sikkert like fin (eller helst finere...) selv ja
Spirito Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2006 Tror faktisk det er en ungdomsbedrift på skolen jeg jobber som lager slike, kan sjekke for deg. Hehe, men du lager sikkert like fin (eller helst finere...) selv ja ← Jeg har allerede funnet stoff som matcher putetrekkene i sofaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå