Gjest Vinga Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Disse støvlettene kjøpte jeg i fjor høst. Elsket dem, og brukte dem masse! Nå er de søkk vekk. Og har ikke sett dem siden snøen kom, egentlig. Finner dem ikke noe sted i hele rekkehuset, og tro meg, jeg har lett! Har til og med ringt mamma&pappa, og svigermor, og spurt om jeg kan ha glemt dem igjen hjemme hos noen av dem... men nei. Vil ha støvlettene mine... men hvor kan de være?? :klø: Det hele er meget mystisk.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Å, så irriterende! Du har ikke vært ute og reist og lagt de igjen på et hotellrom eller noe?
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Jeg mistenker hu nabodama som alltid er så misunnelig på dine klær...
Gjest Vinga i.i Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Nabodame som er misunnelig på mine klær? Hæ? :klø: Har ikke vært ute og reist med støvlettene, som jeg kan huske... annet enn til familie og sånt.
Mrs. K Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 De henger i yttergangen i en plastpose fra Rema1000 - godt gjemt under flere frakker, jakker og vesker.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Sånne har jeg og de er drit fine ja Håper du finner de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå