Gå til innhold

Litt trist

Henna

Anbefalte innlegg

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge dette innlegget,så det ble her! Kunne kanskje vært på sørgesiden, men jeg vil ikke si at jeg sørger lenger... Bare veldig sentimental, så dette blir en liten utblåsning :-?

Saken er den, at idag er det nøyaktig 3 år siden min gode venninne tok livet av seg, 3 dager før hun fylte 18. Vi bodde et år sammen i kollektiv (var venner i mange år) og den tiden er kanskje den tiden jeg har flest minner fra, ihvertfall de sterkeste minnene.

Så kommer altså tilfeldighetenes spill inn, eller skjebnens som jeg velger å kalle det...

På lørdagen er jeg invitert på klassefest til ei i den klassen som jeg har gått i siden høst. Som viser seg å bo i huset hvor vi bodde sammen!

På lørdagen ville min venninne ha fylt 21 år, hadde hun levd idag. Og ikke bare det, men den dagen fyller hun jeg er invitert hjem til, såklart, 21 år!

Året før hun døde feiret vi 17-årsdagen hennes i denne leiligheten, så det vil føles veldig rart.

Litt innviklet det her. Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre..Kommer til å angre hvis jeg ikke går. Det vet jeg for sikkert. Det er bare det at det kommer til å bli sterkt å være der. Og det tar seg ikke akkurat ut å være sentimental på fest :( Vil så visst ikke ødelegge dagen for noen heller!

:( :cry: :roll: :-? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg ville gått på festen. Det blir helt sikkert sterkt å være der, kanskje begynner du å grine, men kanskje det blir fint også?

Fortell henne som inviterer deg til festen om omstendighetene, spør om du kan komme litt tidlig - en time eller to før festen starter - da kan du pusle rundt litt og mimre før de andre kommer. Det er sikkert et sted du kan stikke deg bort også under festen hvis du trenger å være litt for deg selv. (Husk å ta med deg sminkepung ;-))

Kanskje husker du morsomme episoder og hendelser sammen med venninen din om du tar en slik "mimretur", og det blir lettere å huske de fine stundene dere hadde sammen?

Og, blir det for ille kan du jo bare dra igjen!

Ring til hun som inviterte, si at du kommer og spør om du kan komme tidligere! Håper du får en fin kveld! :kgsmil:

PS! Hyggelig om du på søndag skriver hvordan det gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... jeg tror jeg hadde gått på festen, iallefall om du tror du vil angre om du ikke gjør det.

Feire for begge venninnene du! Når følelsene blir for sterke og du vil gråte, hadde jeg kanskje bare smuget meg et sted jeg visste jeg ville være alene og mimret venninnen min. Men hvis det er andre som skal på festen som kjente henne, så kan dere vel stikke av "sammen"? Så "ødelegger" dere ikke festen, men får utløp for sorgen likevel? Jeg vet ikke; det hadde for spørs om hvem som skulle ha vært der og når og alt mulig.

Bare bestem deg for å gjøre det du føler for du! Men IKKE vær redd for å sørge, selvom det skal være et arti' lag.

Si hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Bridget sitt forslag om ankomme tidligere enn de andre høres veldig lurt ut.

Så lenge vertinnen får en forklaring så gjør det sikkert ingenting om du blir litt sentimental. Det må da være lov når omstendighetene først er som de er.

Håper du får en fin kveld med gode gamle minner, og kanskje mange gode nye minner å ta med videre.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt ikke bestemt meg...

Kjøpt vin og ordna meg,men lurer jammen på om jeg ikke skal ta vinen hjemme istedet!

Det er ingen andre som kjente henne. Og alkohol + sentimental = suppe,

så kanskje det er like greit :roll:

Men vi får se,fortsatt et par timer igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...