Brudeberta70 Skrevet 16. mai 2006 #21 Skrevet 16. mai 2006 Hei! Jeg syntes de på Ellos var fine, men kanskje dumt at de var såpass mørk beige. Jeg tenkte de hadde stoltrekk på IKEA, men det ser ikke slik ut... Uansett lykke til!
Mettemor Skrevet 8. januar 2007 #22 Skrevet 8. januar 2007 Hei, hei! Jeg trenger hjelp av deg!!!!! Jeg skal gifte meg og har det samme problemet du hadde/har. Jeg ønsker å ha hvite stoltrekk i bryllupet. Da jeg søkte på nett fikk jeg opp innlegget ditt. Ordnet det seg til slutt? Sydde du selv eller leide du? Håper du får dette innlegget her selv om det er lenge siden du postet ditt. Klem fra Mette
Matine Skrevet 9. januar 2007 #23 Skrevet 9. januar 2007 Hei, Mettemor! Jeg har nettopp fått et tips på ei hjemmeside der de har stoltrekk. Må legge til at jeg ikke har undersøkt det ennå, men du kan jo prøve. a-tech.no/bryllup/bryllup_index.html håper det er til hjelp
Mia78 Skrevet 9. januar 2007 #24 Skrevet 9. januar 2007 (endret) saa ikke at traaden var gammel saa da var ikke det jeg skulle si saa viktig:) Endret 9. januar 2007 av Mia78
Kath Skrevet 11. januar 2007 #25 Skrevet 11. januar 2007 Mamma kjøpte nettopp stoltrekk til å ha over stolene sine (da hennes gamle spisestuestoler er helt grusomme) på IKEA! Helt vanlig kremhvite trekk, helt genialt!
Gjest Scaphoid Skrevet 11. januar 2007 #26 Skrevet 11. januar 2007 Noen som vet om det er mulig å leie stoltrekk noe sted i Norge?? Vet ikke så mye om bryllups-forhold i Norge siden jeg bor i utlandet
Kath Skrevet 12. januar 2007 #27 Skrevet 12. januar 2007 Noen som vet om det er mulig å leie stoltrekk noe sted i Norge?? Vet ikke så mye om bryllups-forhold i Norge siden jeg bor i utlandet ← Har aldri hørt om noen som leier dette ut dessverre, men hvordan ser stolene ut? Kusina mi hadde noen helt forferdelige stoler i barndåpen til datteren sin. Jeg kjøpte inn kremhvitt stoff (IKEA=billig) og klippet de til slik at de lå over stolryggen og bandt et rosa silkebånd rundt, det var kun ryggen på disse stolen som ikke så bra ut! Det er sikkert flere her innen som kan ha mange kreative løsninger!!! kath
Ninakanin Skrevet 13. januar 2007 #28 Skrevet 13. januar 2007 Hei trådstarter! Synes IKKE du er krevende eller noe i den duren om du vil dekke røde stoler. Man skal ikke ha mange timer med fargelære og kontrast-kunnskap før man ser at noe kan ødelegge helhetsinntrykket.. Farger er sterke virkemidler, i enkelte forsøk kan faktisk mennesker føle seg fysisk uvel pga "feil" farger, uten at de er bevisst årsaken.. Så dekk stolene du, så slipper du å bruke den store dagen din til å tenke "jeg skulle gjort noe med stolene... jeg skulle gjort noe med stolene... jeg skulle gjort noe med stolene.." Hvordan du skal fikse det vet jeg ikke, men i verste fall så finnes det nok noen søte asiatiske sydamer du kan prute ned prisen med pga det er et relativt stort oppdrag Lykke til!
Gjest Scaphoid Skrevet 13. januar 2007 #29 Skrevet 13. januar 2007 Har aldri hørt om noen som leier dette ut dessverre, men hvordan ser stolene ut? Kusina mi hadde noen helt forferdelige stoler i barndåpen til datteren sin. Jeg kjøpte inn kremhvitt stoff (IKEA=billig) og klippet de til slik at de lå over stolryggen og bandt et rosa silkebånd rundt, det var kun ryggen på disse stolen som ikke så bra ut! Det er sikkert flere her innen som kan ha mange kreative løsninger!!! kath ← Takk for svar! IKEA var en god ide, jeg får undersøke litt mer
Gjest Gjest_Sam_* Skrevet 12. oktober 2007 #30 Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hei, Etter vårt bryllup, har vi meget pene stoltrekk med satinbånd som passer nesten alle stoler, som vi leier ut. Bilde kan sendes. Sam :-) Innlegger er endret Reglene Titti73 mod Endret 12. oktober 2007 av Titti73
Hønemora Skrevet 12. oktober 2007 #31 Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hei, Etter vårt bryllup, har vi meget pene stoltrekk med satinbånd som passer nesten alle stoler, som vi leier ut i Østfold, Oslo og Akershus. Bilde kan sendes. Sam :-) Fann dinne på ett innlegg... Kan hende du he sett den... Men plassera den her uansett ej:) Lykke til vidare med planlegginga :D Sitatet er endret ihht reglene. Camilla (mod) Endret 12. oktober 2007 av Camilla
Tida Skrevet 12. oktober 2007 #32 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg skjønner deg godt jeg! Man ønsker å ha det sånn en selv ønsker, "perfekt"! La ut denne linken på forumet nå nylig, og her er det noen stoler med trekk. Enorm jobb og skulle sy selv da, men du kan jo ha en bryllupsdugnad? Noen som mente at ellos solgte stoltrekk, og det høres jo også ut som et godt alternativ. Spørs jo hvordan du vil det skal se ut. http://www.gamman.se/Galleri.asp?cat=7&...&BrudID=210
Gjest Pershin Skrevet 4. november 2008 #33 Skrevet 4. november 2008 (endret) hei,, jeg vil gjerne leie deres stoltrekk.. hvor mange ha dere? og hvor mye koster dem? svar meg per meil: fjernet MHV Inlägget redigerat. Se reglerne. Vill du bli kontaktad, upprätta en profil så kan du skicka och ta emot PM /Furstina (moderator) Endret 4. november 2008 av Furstina
Gjest LindaKristin Skrevet 4. november 2008 #34 Skrevet 4. november 2008 Det er hele stolen som er rød.... Så det hjelper ikke med stolpute.... Men ellers takk;) Jeg vet at andre syns dette er teit, men jeg skal ha trekk, eller så leiger vi stoler:) Så jeg lurte bare på om det var noen som kunne fortelle meg om det var mulig å leie slike trekk? Jeg har funnet noen som gjør dette, men de holder til på vestlandet... Og det er litt langt vekk;) Forstår deg suuupergodt!!Det er ikke teit i det HELE tatt:) Skal se meg rundt på nettet om jeg finner noe:)
S_C84 Skrevet 4. november 2008 #35 Skrevet 4. november 2008 Heisann Du som leier ut stol trekk.. Det kan være en ide av deg å skrive hvor i landet du leier ut og registrer deg her slik man kan sende deg en pm og få mer opplysning.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #36 Skrevet 5. november 2008 Forstår deg suuupergodt!!Det er ikke teit i det HELE tatt:) Skal se meg rundt på nettet om jeg finner noe:) De er forhåpentligvis godt gift nå da
Gjest Gjest_Mette_* Skrevet 17. desember 2008 #37 Skrevet 17. desember 2008 (endret) Innlegget redigert. Det er ikke tillatt med kjøp og salg i forumet. Reglene. Arwen (mod) Endret 17. desember 2008 av Arwen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå