Gå til innhold

Hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lokalet som vi skal ha er kjempekoselig...

Men det er noen grusomme røde stoler i lokalet.. Og de kan jeg IKKE ha...!!!

Det kommer til å ødelegge hele oppdekkingen!!!!!

Er det noen som hvet hvor jeg kan få leid hvite trekk til stoler????

Vet at jeg kan leie stoler, men det blir så tungvint, og dessuten kjempedyrt dersom jeg skal ha polstrede stoler...

Håper det er noen som hvet...

Klem fra Smiley

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er virkelig stolene SÅ viktige? At du vil bruke penger på det? Gjestene vil garantert ikke tenke over fargen på stolene...

Skrevet

Enig med gjest, sy selv! :rosasmil:

Skrevet (endret)

Skjønner at det kanskje ikke er så greit å sy en hel haug med stoltrekk, men har du tenkt på å bare drapere hvite laken over stolene, også sy på knytebånd bare? Slik at knytebåndene kommer på siden av ryggstøtta og dras bak stolryggen og knyttes der. Noe Sånt, kanskje...? Kan funke det. Disse kommer jo i 2- pk., så er ikek så dyre, men det kommer jo an på hvor mange du må ha ;) Men hvite laken er kanskje ikke så rent billig det heller.

Er forsåvidt enig med andre her om at du kanskje burde legge tanken fra deg, da INGEN kommer til å tenke over dette. Folk skal jo sitte i stolene også, så da synes jo ikke det røde så godt ;)

Men hvis det virkelig plager deg, er det nok lurt å gjøre noe med det, så du får ting slik du vil på dagen din :)Søkte på utleie av stoltrekk, men kom lite opp...

Endret av kitekatt
Gjest gjest1
Skrevet

Slapp av, ingen kjem til å legge merke til stolane altså, det kan eg nesten garantere deg..

Skrevet

Hei!

Jo stolene er så skarpe i fargen...

Har prøvd ut oppdekkingen, og når du ser på bordet, så overtar fargene fra stolene slik at det ser veldig rotete ut!

Jeg skal ha trekk, om jeg så må sy 75 stk selv:)

Gjest gjest1
Skrevet

Det er jo ingen som ser stolane når det sit folk på dei....

Gjest Gjest
Skrevet

Herregud. hvem ser på stolene? Garantert ingen som husker etter bryllupet at de var rød!!!

Skrevet

Det er hele stolen som er rød.... Så det hjelper ikke med stolpute.... Men ellers takk;)

Jeg vet at andre syns dette er teit, men jeg skal ha trekk, eller så leiger vi stoler:)

Så jeg lurte bare på om det var noen som kunne fortelle meg om det var mulig å leie slike trekk?

Jeg har funnet noen som gjør dette, men de holder til på vestlandet... Og det er litt langt vekk;)

Skrevet
Herregud. hvem ser på stolene? Garantert ingen som husker etter bryllupet at de var rød!!!

Det er noe som er viktig for meg dette....

Jeg er veldig opptatt av detaljer, og har arbeidet i mange år med oppdekking til festlige annledninger....

Ikke ork å kommenter hva jeg ønsker...

Jeg vil bare ha hjelp til å finne ut hvor jeg kan få tak i slike;)

Skrevet

Hvis du evt skal lage selv, så kan du jo få tak i hvitt enkelt stoff sikkert veldig billig flere steder. Tror det blir billigere og kjøpe metervis enn og kjøpe lakner.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikea har veldig billig bomulsstoff på meter helt ned i 12 kr meteren!

Ring rundt til noen av de stedene som leier ut stoler og telt og glass og sånn, det kan hende de har stoltrekk. Men jeg tror ikke dette er så vanlig i norge, så du må nok lete litt. Du kan også ringe en bryllupsplanlegger/festplanlegger og høre om de kan fortelle deg hvor du kan få tak i trekk.

Eller du kan endre oppdekningen.

Skrevet

Vet de har stoltrekk på ellos....aner ikke hvor dyre de er.

He har til leie her: www.somethingblue.dk (så at de er nede til 17 mai.)

Lykke til med stoltrekk!

Skrevet

Hei alle sammen!

Tusen takk for fine tips..

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Har funnet ut at enten så blir det å leie stoler (15 pr stk) Eller stoltrekk ( samme prisen) Kommer an på om stoltrekkene passe de stolene som står i lokalet.

Klem fra Smiley

Gjest Gjest
Skrevet

Sørg for å få noen ekstra trekk så du kan dekke til de gjestene som ikke harmonerer med bordpynten med det samme :hoho:

Gjest Gjest
Skrevet
Sørg for å få noen ekstra trekk så du kan dekke til de gjestene som ikke harmonerer med bordpynten med det samme  :hoho:

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Eh.... Smiley, dersom du har lyst til å dekke til stolene eller erstatte de, så syns jeg ikke du er noen bridezilla.

Faktisk så tror jeg skrikende røde stoler blir mer forstyrrende for gjestene enn om bruden har ivory av en sort og hvitt av noe annet. Eller om strømpene er hudfarget eller hvite. Eller om vesken er stor eller liten. Eller om buketten er sånn eller sånn.

Selvsagt blir kan festen bli like bra selv om stolene har hysterisk farge. Men jeg syns dere kan ha respekt for at Smiley ønsker å dempe dette. Som sagt, det er tross alt mer i øyenfallende enn en del andre ting.

Skrevet

Jeg takker de som er seriøse her!

De andre- vel ingen kommentar!

Deilig at JEG kan bestemme selv hva JEG synes er viktig for meg!

Glad at vi er forskjellige..........

Ha en strålende dag :kline:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...