Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Hei! Jeg lurer på om noen her på forumet kan være så snill å anbefale en lysreflekterende foundation som gir litt glød/skimmer til huden. Har tidligere brukt en lysreflekterende foundation som heter Photogenic ultra confort fra Lancôme, og en highlighterkrem som heter Fluide Illuminateur, også fra Lancôme, men de er visst gått ut av markedet, dessverre. Så nå trenger jeg hjelp til å finne en ny! På forhånd takk for hjelpen
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Bare Minerals foundation fra Bare Escentuals har litt skimmer i seg, og gir et veldig fresht resultat. Diorskin Pure Light er heller ikke så dum.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Sheer radiance fra Maxfactor er veldig bra!! (og billig
lene24 Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 diorskin - pure light bruker jeg og er veldig fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 diorskin - pure light bruker jeg og er veldig fornøyd ← Jeg er også fornøyd med den, men synes ikke den gir noe særlig glød eller skimmer i huden..
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #8 Skrevet 17. mai 2006 Hei! Trådstarter her igjen. Tusen takk for alle tips, skal gå i et parfymeri og se nærmere på de forskjellige som er foreslått. Ha en god 17.mai
Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 17. mai 2006 #10 Skrevet 17. mai 2006 diorskin - pure light bruker jeg og er veldig fornøyd ← Hey Lene. Jeg har prøvd Diorskin Fluide. Den var OK, men syntes ikke den dekket så bra tørre flekker. Dekker Pure Light tørre flekker?
Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2006 #11 Skrevet 17. mai 2006 Hey Lene. Jeg har prøvd Diorskin Fluide. Den var OK, men syntes ikke den dekket så bra tørre flekker. Dekker Pure Light tørre flekker? ← Den er transparent, altså utrolig lite dekkende, men gir glød. Men til tørr hud burde du nok velge en mer fuktgivende foundation, for eksempel Vitalumiere fra Chanel eller Teint Renergie Lift fra Lancome.
lene24 Skrevet 17. mai 2006 #12 Skrevet 17. mai 2006 jeg har tørr hud, og det sa jeg i parfymeriet da jeg skulle kjøpe foundation, og da anbefalte hun faktisk den.. er veldig fornøyd med den iallefall... gir både skimmer og glød på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå