Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen her på forumet kan være så snill å anbefale en lysreflekterende foundation som gir litt glød/skimmer til huden.

Har tidligere brukt en lysreflekterende foundation som heter Photogenic ultra confort fra Lancôme, og en highlighterkrem som heter Fluide Illuminateur, også fra Lancôme, men de er visst gått ut av markedet, dessverre. Så nå trenger jeg hjelp til å finne en ny!

På forhånd takk for hjelpen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Bare Minerals foundation fra Bare Escentuals har litt skimmer i seg, og gir et veldig fresht resultat. Diorskin Pure Light er heller ikke så dum.

Gjest Gjest
Skrevet

Sheer radiance fra Maxfactor er veldig bra!! (og billig :)

Skrevet

diorskin - pure light bruker jeg og er veldig fornøyd :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er også fornøyd med den, men synes ikke den gir noe særlig glød eller skimmer i huden.. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker Subli'mine fra Givenchy. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Trådstarter her igjen. Tusen takk for alle tips, skal gå i et parfymeri og se nærmere på de forskjellige som er foreslått. Ha en god 17.mai :)

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*
Skrevet

Hey Lene.

Jeg har prøvd Diorskin Fluide. Den var OK, men syntes ikke den dekket så bra tørre flekker. Dekker Pure Light tørre flekker?

:)

Gjest Gjesta
Skrevet
Hey Lene.

Jeg har prøvd Diorskin Fluide. Den var OK, men syntes ikke den dekket så bra tørre flekker. Dekker Pure Light tørre flekker?

:)

Den er transparent, altså utrolig lite dekkende, men gir glød. Men til tørr hud burde du nok velge en mer fuktgivende foundation, for eksempel Vitalumiere fra Chanel eller Teint Renergie Lift fra Lancome.

Skrevet

jeg har tørr hud, og det sa jeg i parfymeriet da jeg skulle kjøpe foundation, og da anbefalte hun faktisk den.. er veldig fornøyd med den iallefall... gir både skimmer og glød på meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...