Sina Skrevet 4. desember 2002 #1 Del Skrevet 4. desember 2002 Det verste jeg vet er trangsynte mennesker... Nå har jeg nettopp fått bekreftet overfor meg selv at jeg har blitt "moden" og ser ting på en annen måte. Jeg har nemlig en kjæreste som ikke helt er som alle andre. Da han var 7 fikk han en sykdom som har "ødelagt" kroppen hans. Han er full av arr og måtte amputere det ene benet fra kneet og ned. Men i mine øyne er han perfekt. Det er ikke mangel på tenning hos meg for han i det hele tatt.. Og jeg lure på om det er mange som ville hengt seg oppi sånne ting. Må nok innrømme at jeg er litt redd for at jeg skal få slengt i trynet : oker du å ha sex med han da?" eller noe sånt. Bryr meg ikke om det, men kan bli sint fordi det er sårende til han jeg elsker. Jeg tviler på om det r mange som er i samme situasjon, men om det er det hadde det vært veldig koselig å høre fra dere... Jeg er hvertfall stolt over at jeg har kommet til et punkt i livet mitt der sånne ting ikke har noe å si.. Han tenner meg faktisk mere enn min gamle "normale"kjærste. *stolt* Hilsen lykkelig forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 4. desember 2002 #2 Del Skrevet 4. desember 2002 Bra for deg :-) Kos deg sammen med kjæresten din, du. Og hvis noen kommer med stygge kommentarer, så hev deg over det. Han er vakker og perfekt for deg for deg fordi du vet hvordan han ser ut på "innsiden". Klart det er sårende hvis noen snakker nedsettende om den du er glad i eller forholdet deres. Men det sier mer om dem..... Gå med hevet hode og elsk hvem du vil, og gjør det med stolthet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. desember 2002 #3 Del Skrevet 4. desember 2002 Kjærlighet er mer enn utseende og kroppsdeler. Det å være sexy kommer innenfra! KOS deg med kjæresten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletøtta Skrevet 4. desember 2002 #4 Del Skrevet 4. desember 2002 Hei! Så bra for deg at du er lykkelig med kjæresten din! Hva andre måtte si og mene bør du bare heve deg over. Det viktigste er jo at dere har det bra sammen og elsker hverandre. Slengbemerkninger og kommentarer av den negative sorten vitner bare om hvor moden de er, de som sier slikt. Hva er definisjonen på vakker? er det ikke hver enkelt som må definere det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. desember 2002 #5 Del Skrevet 4. desember 2002 En person man elsker er vakker uansett feil eller mangler... Så jeg hiver meg med de andre her og sier kos deg Hyggelig å høre slikt.. :D Hva andre mener er likegyldig, selv om det er sårende og gjør deg forbanna.. Men det er usikre mennesker som eventuelt vil si noe. Det er min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 4. desember 2002 #6 Del Skrevet 4. desember 2002 Arr og amputert ben....???? SO WHAT??? Hva m utstråling, sjarm, intelligens, humor, empati og, som allerede nevnt, den indre skjønnheten????? Dette er da virkelig de kvalitetene som er viktigst hos et menneske.....I tillegg kan han jo utmerket godt være både barsk og sexy..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 5. desember 2002 #7 Del Skrevet 5. desember 2002 Når det kommer til et stykke så ER det faktisk det innvendige som teller, og når du liker det som er inni, så blir innpakningen like herlig. Kos deg du, ikke tenk på det andre kanskje måtte mene, det er ikke det som er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. desember 2002 #8 Del Skrevet 5. desember 2002 Så bra å høre! Jeg har eksempelvis en kamerat som har et ødelagt bein, fordi han tråkket på en mine under krigen i Bosnia. Men jeg synes han er flott, jeg! Sjarm og ikke minst personlighet er alt, sier bare jeg! Det er det som gjør en person sexy! :D Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. desember 2002 #9 Del Skrevet 5. desember 2002 Denne tråden gjør meg varm om hjertet. Deilig å lese en sånn tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 6. desember 2002 #10 Del Skrevet 6. desember 2002 Gratulerer med flott kjæreste! Husk at det ikke er hva andre mener som betyr noe, men hva du føler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 6. desember 2002 #11 Del Skrevet 6. desember 2002 Nå kan jeg vel ikke akkurat sammenligne mannen min med kjæresten din, men han har mange store arr på ryggen etter kviser i tenårene. Husker jeg la merke til det en gang like etter at vi traff hverandre, men det var det..det spiller ingen rolle at han ikke er perfekt så lenge han er det mennesket han er! Du er heldig som ha funnet en som gjør deg lykkelig:-) Ikke bry deg om hva andre måtte si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 6. desember 2002 #12 Del Skrevet 6. desember 2002 først må jeg sige at jeg kunne li det jeg læste indtil jeg så neders min førhen normale kærest, synes du ikke ham du er sammen med nu er normal ??? bare en lille tanke vækker :D min x-mand havede hareskår og ganespaltning som også er et handikap, men jeg lagde faktisk ikke mærke til det, jeg elskede ham over alt på jorden og tændte på selvfølgelig, jeg hørt kommentar fra min mor en enkel gang, men ellers var der aldrig nogen som sagde noget.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. desember 2002 #13 Del Skrevet 6. desember 2002 Så lenge du har det bra,- og elsker kjæresten din har ikke andre ord noen betydning. For all del, ikke bry deg om hva de andre sier. - Miamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 6. desember 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 6. desember 2002 nei jeg ser ikke på han som unomrla. Han er faktisk mere normal enn de fleste. jeg tenkte på normal som i normal kropp uten slike ting. Men jeg elsker han veldig mye, og han er helt flott i mine øyne. Beklager at du misforstod.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 6. desember 2002 #15 Del Skrevet 6. desember 2002 sina jeg ved at du ikke mente det på den måde derfor jeg skrev det så du kunne se din skrive måde :D jeg misforstod med vilje for at du måske ville se det selv nogle gange kan man komme til at sige ting som lyder helt forkert i andre øre så det var mere for at du ikke skulle komme til at såre uden at det var hensigten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 6. desember 2002 #16 Del Skrevet 6. desember 2002 En tid var jeg sammen med en mann med 7 større og mindre arr på ryggen etter knivstikk. Den ryggen var råsexy. På den mannen. Jeg tok meg i å digge ryggen hans kanskje nettopp på grunn av alle arrene. Hadde mannen vært en dust, hadde nok ryggen imidlertid ikke vært så vanvittig flott. Både skjønnhet og stygghet kommer innenifra. Selv en hud som er glatt som en barnerumpe mister sin skjønnhet for meg hvis forholdene på innsiden er råtne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 6. desember 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 6. desember 2002 Ja.. det er det jeg har fått erfare og derfor jeg er så stolt... Kjæresten min har nok flere arr enn 7 for å si det sånn... men han er så utrolig åpen om det, så da er det lettere. Han har hatt det ganske tøft, stakkar.... Men resultatet har blitt verdens beste.. Jeg tror nok han er ganske usikker enda mhvt dette her, så jeg jobber litt med å få han til å føle seg trygg. Men som jeg sier til han: Hadde ikke alt det skjedd hade du ikke vært den personen du er i dag, og det er den personen jeg har forelsket meg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 7. desember 2002 #18 Del Skrevet 7. desember 2002 Det er så deilig å vite at man elsker en for akkurat den han er, at det ikke spiller noen rolle om han er lang, tykk, smal, har et eller to ben.....Det er ett fett. Skjønnheten, sjarmen og alt du elsker ved han, har med hele personens indre å gjøre. Jeg er så glad på dine vegne. Elsk han og drit i de andre så godt dere kan :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2002 #19 Del Skrevet 11. desember 2002 jeg blir så glad av å lese slike ting! :D Har en kamerat som havnet i rullestol etter en bilulykke, og fikk noen store arr etter operasjon. selv om han trenger hjelp til det meste og har blitt veldig tynn etter en lang sykdomsperiode, er han verdens greieste og morsomste gutt, og han har en utrolig sjarmerende utstråling! Han fortalte meg at han var engstelig for at kjæresten hans ville forlate ham etter dette, eller enda verre: være sammen med ham bare fordi hun synes synd på ham. Men hans kjære sto last og brast ved hans side, og for ca. 2 mnd siden forlovet de seg! Skjønnhet har nesten ingenting med ytre utseende! Utstråling og sjarm er MYE viktigere. Kjæresten din høres helt fantastisk ut, kos deg sammen med ham du! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gla'jenta Skrevet 11. desember 2002 #20 Del Skrevet 11. desember 2002 forrige innlegg var fra meg. Glemte å logge inn :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå