*KaninGaleGunhild* Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Noen som har et forslag til kaninnavn? Til en dvervedderjente! (: Har problemer å finne på jeg.. Har ikke fantasi!..
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Her er det en del forslag: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=193523
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Den ene dvergvedderen min het Shanti, den andre Isabella. Og så har jeg hatt en Bianca, en Sofus, en Mira og en som het Kanin.
Montezuma Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Vår het Tessa. Før hun kom til oss het hun Vera.
Gjest Maherimpo Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Noen som har et forslag til kaninnavn? Til en dvervedderjente! (: Har problemer å finne på jeg.. Har ikke fantasi!.. Hermine, eller Henriette, :rødme: Lara eller Sara
Lykkelille Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Hadde en kanin som var blandig av dvergwedder og hermelin. En hvit liten engel -men skinnet kan bedra hun knurret og bokset og jaget hesten bort fra kraftforet sitt. Litt av en personlighet, skremte både mennesker og dyr Men uansett bar hun navnet Cleopatra, til vanlig kalt Cleo. Og det tror jeg passet veldig bra til henne
Gjest Korrekt Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 (endret) Noen som har et forslag til kaninnavn? Til en dvervedderjente! (: Har problemer å finne på jeg.. Har ikke fantasi!.. Jeg fatter ikke at det er vanskelig å finne på dyrenavn. Her er noen forslag,Om ingen av dem er noe du kan tenke deg så har jeg 10000 på lager ENERGY PETRONELLA KASKA EMMA LEE HOPPESKRULLA(E) TRAMPE PRUNELLA MAXIE KIMBA COSSINE POPSY MUSTI MOPSY QUICKY MILINE ELECTRA USSI ACEDA PJUSKA CHABLIS RUSKA Endret 21. januar 2008 av Korrekt
øyenstikker Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Dvergvedderen jeg hadde før, het PIPPI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå