Gjest Utlogga nå M Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Dette lurer jeg på! Selv har jeg hørt at djevelen er guds bror! Kan dette være riktig? M
Gjest King James Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Djevelen er skapt av Gud..Ikke Guds bror. Hvor i huleste har du dette fra at de skal vere brødre. Djevelen er en del av skaperverket som alle andre synelige og usynelige ting. Djevelen\Lusifar\Satan\ Var en en Erkeengel ( Lysets engel ) som forådet Gud for han ville bli Gud selv så derfor kastet Erkeengelen Mikhael og hans engler Lusifar og hans engler ned på jorden hvor de skal bli i 10.000 år så nei Gud og djevelen er ikke brødre.
Gjest Utlogga nå M Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 King James: Djevelen, altså Lucifer, i fangedrakt nr. 666 kan da umulig ha skapt lyset når han var mørkets fyrste! (og desuten på den tiden var alle elektrikerne i streik) Spør Ludvig den 14, som var solkongen i frankriket. M
Velvet Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 King James: Djevelen, altså Lucifer, i fangedrakt nr. 666 kan da umulig ha skapt lyset når han var mørkets fyrste! (og desuten på den tiden var alle elektrikerne i streik) Spør Ludvig den 14, som var solkongen i frankriket. M ←
Gjest Miloine Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 King James: Djevelen, altså Lucifer, i fangedrakt nr. 666 kan da umulig ha skapt lyset når han var mørkets fyrste! (og desuten på den tiden var alle elektrikerne i streik) Spør Ludvig den 14, som var solkongen i frankriket. M ← så bra
Gjest Gjest_King James_* Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 King James: Djevelen, altså Lucifer, i fangedrakt nr. 666 kan da umulig ha skapt lyset når han var mørkets fyrste! (og desuten på den tiden var alle elektrikerne i streik) Spør Ludvig den 14, som var solkongen i frankriket. M ← Lusifar betyr LYSES ENGEL. jeg sier ikke han er det jeg sier at navnet Lusifar BETYR LYSES ENGEL.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 Jeg sa heller ikke at han har skapt lyset Gud har skapt lyset. navnet Lusifar betyr som sakt Lyses engel King James
Gjest Miloine Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 Jeg sa heller ikke at han har skapt lyset Gud har skapt lyset. navnet Lusifar betyr som sakt Lyses engel King James ← Enig med deg King James, men hva med mørkets fyrste da? Hva med Ozzy Osbourne, han kaller seg jo for det!? Hva tror du om dette, kan han være i slekt?
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #9 Skrevet 13. mai 2006 Enig med deg King James, men hva med mørkets fyrste da? Hva med Ozzy Osbourne, han kaller seg jo for det!? Hva tror du om dette, kan han være i slekt? ← De er nok helt sikkert i slekt ja
Gjest King James Skrevet 14. mai 2006 #10 Skrevet 14. mai 2006 Enig med deg King James, men hva med mørkets fyrste da? Hva med Ozzy Osbourne, han kaller seg jo for det!? Hva tror du om dette, kan han være i slekt? ← Nei de kan ikke vere i slekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå