Gjest Utlogga nå M Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Min mann mener at vi bør kjøpe øl for pengene våre, jeg mener at vi bør kjøpe mat! Min mor er enig med min mann, men skal jeg i dette tilfelle høre på min mor, eller skal skal jeg tenke på datteren min? Min datter er 25 år! Synspunkter? M
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 hvis alternativet er å sulte hvis dere kjøper øl er det vel ikke et stort spørsmål?
Velvet Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Kjøp øl. Tenke på din datter kan du gjøre i morgen.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Det er mye god mat i godt drikke. Dermed er øl det opplagte svaret.
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 klaaaart du skal kjøpe øl. det e såpass mange kaloria i øl at dokke uansett ikkje sulter..
Gjest splæsj Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Kjøp øl og chips, så får dere dekket alle behov!
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 Kjøp øl og chips, så får dere dekket alle behov! ← Det var ikke dumt nei!
Gjest Miloine Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 Valget faller helt klart på øl det er da ikke noe å lure på! Sier meg enig i de andre kloke hodene her, mai er jo desuten ØL måneden. Spise kan dere gjøre en annen gang
Velvet Skrevet 13. mai 2006 #9 Skrevet 13. mai 2006 Valget faller helt klart på øl det er da ikke noe å lure på! Sier meg enig i de andre kloke hodene her, mai er jo desuten ØL måneden. Spise kan dere gjøre en annen gang ← Desember er en god spise-måned. Kanskje man kan ta litt snacks i oktober før det store etegildet?
Gjest Miloine Skrevet 13. mai 2006 #10 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Desember er en god spise-måned. Kanskje man kan ta litt snacks i oktober før det store etegildet? ← Sier meg absolutt enig her! Når vi skal på fyllefest så "fårser" vi jo..... Hvis vi skal begynne selve etefesten i desember, kan vi "fårse" med litt snacks i oktober. Slank deg i januar, februar og mars, begynn forsiktig med øl i april (man skal jo "fårse" seg opp til ølmåneden) I juni virker selvfølgelig ikke øl lenger, så da går vi over på sterkere medikamenter, fram til matsesongen begynner i oktober med snacks, og dermed har vi oppsumert et godt år! Dette mener nå jeg! Endret 13. mai 2006 av Miloine
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #12 Skrevet 13. mai 2006 Sier meg absolutt enig her! Når vi skal på fyllefest så "fårser" vi jo..... Hvis vi skal begynne selve etefesten i desember, kan vi "fårse" med litt snacks i oktober. Slank deg i januar, februar og mars, begynn forsiktig med øl i april (man skal jo "fårse" seg opp til ølmåneden) I juni virker selvfølgelig ikke øl lenger, så da går vi over på sterkere medikamenter, fram til matsesongen begynner i oktober med snacks, og dermed har vi oppsumert et godt år! Dette mener nå jeg! ← Sånn bør det være :icon_razz:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå