Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Har bestillt ferie, men hverken bet. depositum eller selve ferien. Nå har det seg slik at vi selger bolig fortiden , og det dessverre har blitt en forsinkelse i prossesen. Dette gjør at vi må kutte ned på ferien, og vi ønsker derfor bar å ferie den ene av de 2 ukene vi har bestillt. Hvilke rettighteer har vi. Bestillingen med reiseselskapet er gjort via mail, så alt står skriftlig der. Hadde satt pris på litt hjelp her! PS: Prøvde å se på reglene deres vedr. avbestilling mm, men jeg kommer ikke inn på nettsidene, de gangene jeg prøver.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 I alle tilfeller jeg har vært borti er ikke en bestilling forpliktende før en har betalt reisen eller et depositum. Noe som gjør at det trolig ikke er noe problem for deg å avbestillt den eksisterende reisen uten at det koster dere noe. (ser heller på det som mer problematisk å få bestillt den nye - veldig mye er jo oppbestillt nå. Selv om dere sier fra dere en 2-ukers tur er det ikke sikkert at de har ledig en 1-ukes tur. Men det kommer jo så klart ann på hva slags ferie det er snakk om) Ta kontakt med reisbyrået på mandag du, så ordner deg seg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå