Gå til innhold

tips til bra treningsdvd for hjemmebruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker meg en bra treningsdvd, hva vil dere anbefale?

NB: ikke pilates!

ønsker gjerne noe med aerocic.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt den til Kari J. med strikker. Den liker jeg godt. og ellers har jeg en pilates dvd som jeg ikke har brukt...

• 2 år senere...
Gjest Gjest_mona_*
Skrevet

hei..

noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i treningsvideoer??

har ingen, og vil gjerne få kjøpt en eller to..

mona

Skrevet

Turbo Jam! (www.turbojam.com, eller på eBay for en brøkdel av prisen ;) ). Jeg har DVD'er fra denne serien selv, og kan virkelig anbefale dem! De finnes i forskjellige intensivitetsgrader, er morsomme og fulle av god musikk. Kjempegøy, og veldig effektiv trening. De har til og med en som er lagt opp etter intervallprinsipper. :)

Skrevet

Jeg bruker Weight Watchers' Move More, den er ganske bra med mye variasjon saa man faar trent hele kroppen.

Skrevet
Turbo Jam! (www.turbojam.com, eller på eBay for en brøkdel av prisen ;) ). Jeg har DVD'er fra denne serien selv, og kan virkelig anbefale dem! De finnes i forskjellige intensivitetsgrader, er morsomme og fulle av god musikk. Kjempegøy, og veldig effektiv trening. De har til og med en som er lagt opp etter intervallprinsipper. :)

Disse synes jeg virker veldig bra. Men blir så usikker når jeg ser på de på ebay, også står det sone 1 på noen, og noe annet på andre.. Noen som kan forklare dette for meg?

Hvilke av TurboJam-videoene er best?

Skrevet

Jeg tror jeg ville prøvd Billy Blaks bootcamp. Har bare sett på youtubeklipp fra videoene hans men de virker ok. Det militærpregede opplegget er kanskje litt overkill for noen men jeg får fnatt av vanlige aerobic videoer....og så liker jeg å bli ledet av mannestemmer. :flau:

Skrevet
Disse synes jeg virker veldig bra. Men blir så usikker når jeg ser på de på ebay, også står det sone 1 på noen, og noe annet på andre.. Noen som kan forklare dette for meg?

Hvilke av TurboJam-videoene er best?

Sone 1 er USA, sone 2 er Europa. Du skal med andre ord finne sone 2-DVD'er, med mindre du har en DVD-spiller som takler begge soner.

Jeg har testet de fleste Turbo Jam-videoene, men forstår ikke helt hva du mener med best? :klø: Hvem av dem som er best avhenger jo veldig av hva slags trening man liker, og hva man ønsker å oppnå. :) Selv foretrekker jeg Fat Blaster og 20 minutes, da jeg synes de lange på 50 minutter blir kjedelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...