Midnattsol Skrevet 4. desember 2002 #1 Skrevet 4. desember 2002 Sitter her å skal velge en melodi til en sang jeg skal skrive til søstra mi. Problemet er at jeg ikke kommer på så mange melodier sånn i farta. Det er jo typisk. Hvilke melodier er lette å skrive sanger til? Jeg er havren? Lykkeliten? Kom igjen med MASSE melodiforslag her nå! TAKK!
zala Skrevet 4. desember 2002 #2 Skrevet 4. desember 2002 Dyrene i Afrika! Korte vers og kjempelett å lage sang til.
Karoline Skrevet 4. desember 2002 #3 Skrevet 4. desember 2002 "Jamaican farewell" og "Brev från kolonien" er ganske greie å skrive sang på, hvis du vil ha noe utenom det vanligste. Ellers er "Gøy på landet", "Bamsefars fødselsdag" blant de vanlige. Lykke til!
diddi Skrevet 5. desember 2002 #4 Skrevet 5. desember 2002 "Astrid min Astrid" "cats in the cradle" (Øv på ride ranke, og vuggesang øv på Mikkel rev og bæ bæ lille lam. Nå er dere gift, og vi ønsker se at snart dere to blir til tre!!! :D ) Dette er melodier vi har brukt.
Augustbrud02 Skrevet 5. desember 2002 #5 Skrevet 5. desember 2002 Her har du flere forslag: -Kjærlighetsvisa -Feriekolonien (av Lillebjørn Nilsen) -På Youngstorvets Basar -Bamsens fødselsdag -Se på min lille Teddy du... -Blåbærturen -Kom mai du skjønne milde -Se Norges Blomsterdal -Kjerringa med staven -Per Spellmann Alle disse har jeg sett har vært brukt i sanger, men noen er selvsagt bedre enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå