Gjest gjest 0 Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Jeg er altfor dårlig til å ta meg tid til å stelle med kroppen min. Hvor ofte gjør du følgende? - body peling (ca en gang i mnd) - smøre inn kroppen med body lotion (max en gang i mnd) - steller føttene (samme, men jeg klipper negler ca en gang i uka slik at de er pene) - manikyr (når det trengs, kanskje 1 gang i uka?) - ansiktsmaske (altfor sjeldent! kanskje en gang hver andre mnd) - farger vipper/bryn (aldri) - nappe bryn ( hver uke når jeg ser det dukker opp noen hår) - hårkur (sikkert annenhver mnd) - hårklipp (2 -3 ganger i året... skulle gjerne hatt råd til å gjøre det oftere) - Hårfarging (3-5 ganger i året) - Barberer legger, armhuler og bikinilinje (minst en gang i uka, armhuler ca hver 3 dag) - Solarium (sjeldent! kanskje før jul, før bryllup eller hvis jeg skal til syden) Som dere ser er jeg fryktelig dårlig med ting som andre tar som en selvfølge... Men kroppen min er sjelden tørr, så bodylotion trenger jeg egentlig ikke hvis jeg ikke har solt meg eller skrubbet huden. Jeg dusjer hver dag da Endret 14. mai 2006 av Vampyra
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Jeg er heller ikke særlig dillete av meg.. - body peling (bruker skrubbehansker 1-2g i uka) - smøre inn kroppen med body lotion (kun ved behov, ikke jevnlig) - steller føttene (1gang i uka) - manikyr (når det trengs, kanskje 1 gang i uka?) - ansiktsmaske (1g i måneden?) - farger vipper/bryn (aldri) - nappe bryn ( litt hver/ annenhver dag) - hårkur (en gang i mnd) - hårklipp (stusses 2-3 g i året, av en venninne, aldri hos frisør) - Hårfarging (4-5 ganger i året, hjemme) - Barberer legger armer og bikinilinje (leggene på sommern hver 14dag(tynne lyse hår), aldri på armene, maks 2g i året på bikinilinja(bruker hipster)) - Solarium (kanskje 3-4g før sommern, eller midt på vinteren)
Latee Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 - body peling 2 ganger i mnd? - smøre inn kroppen med body lotion Ved behov - steller føttene 2 ganger i mnd, trengs ikke så mye arbeid her - manikyr 1 gang i uka / annenhver uke - ansiktsmaske 1g i måneden? - farger vipper/bryn Hver 4 uke - nappe bryn annenhver uke - hårkur annenhver uke - hårklipp 2 - 3 ganger i året - Hårfarging aldri - Barberer legger armer og bikinilinje Annenhver uke -Solarium Aldri ←
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 - body peling (ca en gang i uken) - smøre inn kroppen med body lotion (etter behov ) - steller føttene (...altfor sjelden...) - manikyr (jeg er veldig grei med neglene mine for tiden (etter altfor lang tid hvor jeg ikke har gjort noen ting) Nå er det daglig stell med protein-lakk og olje) - ansiktsmaske (en gang i måneden + hvis jeg skal ut eller på fest pleier jeg å gjøre det dagen før) - farger vipper/bryn (farger aldri vippene, men brynene farges når jeg er hos frisøren) - nappe bryn ( hver uke når jeg ser det dukker opp noen hår) - hårkur (en gang i uken) - hårklipp (3 ganger i året... skulle gjerne hatt råd til å gjøre det oftere) - Hårfarging (3 ganger i året) - Barberer legger armer og bikinilinje (ennenhver dag nå om våren/sommeren) - Solarium (hyppig før, men nå har jeg ikke tatt solarium på flere år. Sverger til selvbruner i steden)
Quirky Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Jeg er heller ikke særlig dillete av meg.. - body peling: Bruker skrubbehansker i dusjen et par ganger i uka. - smøre inn kroppen med body lotion: får sjelden tørr hud på kroppen, så etter behov. - steller føttene:Alt for sjelden. Blir mer nå i sandal- sesongen. - manikyr:Vel, jeg biter negelene mine jevnlig, hjelper det? - ansiktsmaske: Oftere før, nå en gang i måneden. - farger vipper/bryn: Trengs ikke, har mørke vipper og brun fra naturens side. - nappe bryn: En gang i uka, bruker øyenbrynskniv om jeg om jeg ikke gidder. Tar vekk småhår etter behov. - hårkur :en gang i uka - hårklipp: Farge/klipp 5-6 ganger i året. - Hårfarging: hos frisøren, se over. - Barberer legger armer og bikinilinje: etter behov. Skjeldnere om vinteren (er jo singel ), annenhver dag om våren/sommeren. - Solarium: Aldri. Utsetter ikke huden min for det.
Tusseline Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 - body peling - rett før påføring av selvbruning, så det blir alt i fra en gang i uken til en gang i mnd. - smøre inn kroppen med body lotion - ca. en gang i uka - steller føttene - sjeldent. Klipper neglene ca. en gang i uka - manikyr - så og si aldri - ansiktsmaske - så og si aldri - farger vipper/bryn - en gang i mnd. - nappe bryn - annen hver dag - hårkur - en gang i uka - hårklipp - tre gang i året - Hårfarging - alt fra en gang i året, til åtte ganger - Barberer legger armer og bikinilinje - to ganger i uka - Solarium - aldri
Gjest Jalileh Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 (endret) - body peling * Et par ganger i uka. - smøre inn kroppen med body lotion * Et par ganger i uka. - steller føttene * Jeg prøver å skrubbe, klippe og lakke de en gang i uka. - manikyr * En gang i uka her også. - ansiktsmaske * To-tre ganger i uka. - farger vipper/bryn * Aldri. - nappe bryn * To-tre ganger pr uke igjen. - hårkur * To ganger i uka (en protein og en fukt.). - hårklipp * Tre-fire ganger i året. - Hårfarging * Etterveksten farges hver mnd. Hele håret skjer vel et par ganger i året. - Barberer legger armer og bikinilinje * Hver tredje dag her også. - Solarium * Sjeldent. Gjør som deg vampyria. F.eks til bryllup, før sommeren for å få litt farge, etc. Endret 13. mai 2006 av Jalileh
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 - body peling: Tja, kanskje 1 gang pr. uke, eller annenhver uke. Bruker peelinghansker - smøre inn kroppen med body lotion: Hver dag, og helst flere ganger pr dag på leggene, som er så tørre at det er skummelt. I tillegg bruker jeg mandelolje. - steller føttene: Hva er det? Jeg har alltid lakkerte tånegler, og beina får bodylotion når resten smøres, men lite utover det. Litt mer i sandalsesongen, for da blir føttene gjerne tørrere. - manikyr: Aldri. Jeg liker ikke neglelakk, men har sterke negler som er medium lange uansett hva jeg gjør. De files i fasong og jeg flikker hvis rifter oppstår. - ansiktsmaske: Sjelden, ikke så ofte som en gang pr måned, men det går i perioder - farger vipper/bryn Farger bryn med ujevne mellomrom, kanskje annenhver måned? - nappe bryn: Vedlikeholder ca annenhver dag - hårkur: Nesten aldri, men bruker leave-in - hårklipp: Ca hver 6. uke (har kort hår) - Hårfarging: Minst hver 6. uke (jeg farger håret svart, og det er high maintenance) - Barberer legger armer og bikinilinje: Daglig, eventuelt annenhver dag. - Solarium: Aldri! Skadevirkningene er ikke verdt det, og det finnes gode selvbrunere. Dessuten er det kjedelig.
Beam Skrevet 13. mai 2006 #9 Skrevet 13. mai 2006 - body peling - når jeg skal bruke selvbruner - smøre inn kroppen med body lotion - par/tre ganger i uka - steller føttene - en gang i uka - manikyr - når jeg ser at jeg må... alt for dårlig til dette. - ansiktsmaske - nesten aldri, par ganger i året kanskje... - farger vipper/bryn - aldri - nappe bryn - hver dag - hårkur - sjelden, fy, fy til meg selv! - hårklipp - ca hver 10/12 uke - Hårfarging - aldri - Barberer legger armer og bikinilinje - om sommeren annenhver dag - Solarium - aldri, sverger til selvbruning!
Gjest Shadowlyn Skrevet 13. mai 2006 #10 Skrevet 13. mai 2006 - body peling Før selvbruningskrem - smøre inn kroppen med body lotion Hver dag, noen ganger to ganger om dagen - steller føttene Et par ganger i mnd. kanskje. Trenger egentlig ikke gjøre så mye mer enn å klippe tåneglene - manikyr Aldri. - ansiktsmaske Aldri her heller. - farger vipper/bryn Aldri, trenger ikke. - nappe bryn Når det trengs - hårkur En gang i mnd - hårklipp Så godt som aldri, har ikke råd - Hårfarging Har sluttet - Barberer legger armer og bikinilinje Under armene - hver dag, legger/armer - en gang i uka ca. bikinilinje - en gang i uka - Solarium Aldri
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mai 2006 #11 Skrevet 13. mai 2006 Det er veldig godt å se at jeg ikke er så utafor som jeg trodde!! Jeg har nemlig et inntrykk av at alle gjør såne ting kjempeofte....
Arkana Skrevet 13. mai 2006 #12 Skrevet 13. mai 2006 - body peling så godt som aldri - smøre inn kroppen med body lotion etter dusj ca annehhver dag - steller føttene når det trengs, kanskje en gang i mnd, litt oftere om sommeren - manikyr nesten aldri, bruker håndkrem hver dag, klipper/filer negler når det trengs - ansiktsmaske aldri - farger vipper/bryn aldri - nappe bryn aldri- hårkur (sikkert annenhver mnd) - hårklipp 3-4 ganger i året - Hårfarging aldri - Barberer legger armer og bikinilinje bikinilinje - aldri (stusser litt), legger og under armer - vokser hver tredje uke om sommeren, evt barberer hver uke, om vinteren - sjelden - Solarium aldri Gjør nok svært lite av det som står på listen, men ser ikke på det noe om negativt og føler ikke at det er noe mål og drive med unødig dilldall. Jeg har ren og fin hud over, har aldri hatt problemer med kviser, har ikke en eneste rynke. Føler derfor ikke noe behov for masker, peeling og slikt. Det samme gjelder føtter og negler, har ikke behov for særlig stell der. Har ikke bustete øyenbryn, så jeg trenger ikke nappe. Farging av bryn og hår er jeg ikke interessert i, er svært fornøyd med min naturlige hårfarge.
Gjest Kålungen Skrevet 13. mai 2006 #13 Skrevet 13. mai 2006 - body peling - aldri - smøre inn kroppen med body lotion - etter hver dusj - steller føttene - klipper jevnlig neglene, ellers sjelden - manikyr - når det rengs, varierer - ansiktsmaske - aldri - farger vipper/bryn - aldri, har grei farge - nappe bryn - når det vokser ut - hårkur - sjelden - hårklipp - varierer, noen ganger ofte, andre går det flere mnd mellom hver gang - Hårfarging - annenhver mnd ca - Barberer legger armer og bikinilinje - hver/annenhver dag - Solarium - aldri Ikke veldig fink jeg heller
Ciara Skrevet 13. mai 2006 #14 Skrevet 13. mai 2006 - body peling Veldig sjelden. 5 ganger i året, kanskje? - smøre inn kroppen med body lotion Hver dag. - steller føttene En gang i uka er det full filing, negleklipping og fotkrem. - manikyr Kanskje annenhver uke. Håndkrem så godt som hver dag. - ansiktsmaske En gang i uka - farger vipper/bryn Aldri, har veldig mørke bryn fra naturens side - nappe bryn En gang i uka - hårkur Aldri, føler ikke jeg trenger det - hårklipp Ca 5 ganger i året - Hårfarging Ca 5 ganger i året - Barberer legger armer og bikinilinje Leggene: To ganger i uka om sommeren, to ganger i måneden om vinteren. Armhulene: To ganger i uka året rundt - Solarium Aldri
Gjest 1111 Skrevet 13. mai 2006 #15 Skrevet 13. mai 2006 - body peeling (1-2 ganger i mnd) - smøre inn kroppen med body lotion (1-2 ganger i mnd) - steller føttene (jeg klipper negler en gang i uka, ellers ikke så veldig fot-stell) - manikyr (aldri) - ansiktsmaske (aldri, får uren hud av dem) - farger vipper/bryn (aldri) - nappe bryn (hver dag eller annenhver dag) - hårkur (annenhver mnd) - hårklipp (sjeldent) - Hårfarging (en gang i mnd, eller en gang hver sjette/syvende uke) - Barberer legger armer og bikinilinje (noen ganger i uka) - Solarium (aldri)
Skyler Skrevet 13. mai 2006 #16 Skrevet 13. mai 2006 (endret) - body peling Et par ganger i året - smøre inn kroppen med body lotion 2 ganger pr dag - steller føttene Skikkelig stell ca et par ganger i mnd. - manikyr Samme som over - ansiktsmaske Aldri - farger vipper/bryn En gang i mnd ca - nappe bryn Litt hver dag - hårkur Aldri - hårklipp 3-4 ganger i året - Hårfarging Hver 4-5 uke - Barberer legger armer og bikinilinje Ca annenhver dag - Solarium For ofte Endret 13. mai 2006 av Skyler
Gjest Emera Skrevet 13. mai 2006 #17 Skrevet 13. mai 2006 Nei, her var det ikke mye jeg bruker tid på! - body peling - ser ikke behovet - smøre inn kroppen med body lotion - Ingen tørr hud her. Jo, leggene. - steller føttene - Fotbad når det trengs, jeg går masse. - manikyr - Klipper og filer jo neglene, smører neglebånd ved behov. - ansiktsmaske - Aldri - farger vipper/bryn -Aldri - nappe bryn - Har gjort det en gang, det ser bra ut ennå... - hårkur - Sjelden - hårklipp - 2-3 ganger i året - Hårfarging - Aldri nå lenger - Barberer legger armer og bikinilinje - En til to ganger i uka - Solarium - Absolutt aldri! Jeg har så liten tålmodighet med sånne ting...
Spirito Skrevet 13. mai 2006 #18 Skrevet 13. mai 2006 - body peling Hver gang jeg vasker håret - smøre inn kroppen med body lotion tja, når kjæresten gidder? - steller føttene En gang i måneden, altfor sjelden. Oftere på sommeren. - manikyr Aldri. - ansiktsmaske En gang i uka eller oftere. - farger vipper/bryn Aldri. - nappe bryn Når det trengs. - hårkur Ooops, det burde jeg kanskje gjøre... - hårklipp Når det begynner å bli slitt i tuppene. - Hårfarging Aldri. - Barberer legger armer og bikinilinje Når det trengs. Oftere på sommeren, gjerne hver dag. - Solarium Aldri.
tuji Skrevet 13. mai 2006 #19 Skrevet 13. mai 2006 -body peeling: Sjelden nå for tiden, oftere om sommeren - smøre inn kroppen med body lotion: Nesten aldri. Smører beina hvis jeg skal gå med skjørt. - steller føttene: Klipper negler ved behov. Filer hard hud et par ganger i året. Lakker neglene om sommeren. - manikyr: Hver uke - ansiktsmaske: Aldri - farger vipper/bryn: Aldri. - nappe bryn: Nesten hver dag. - hårkur: Aldri - hårklipp: Sjelden nå når det er langt. Sist gang var november 2004 - hårfarging: Når jeg gidder - barberer legger, under armene og bikinilinje: Når det trengs. Oftere om sommeren. - solarium: Aldri.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #20 Skrevet 13. mai 2006 - Barberer legger armer og bikinilinje (minst en gang i uka, armhuler ca hver 3 dag) ← Er det virkelig vanlig å barbere armene sine..? Virker som det er mange her som gjør det..? Trodde først dere mente armhulene, eller under armen som noen skriver, men ble usikker når jeg så ordvalg som "på armene" og vampyra som nevner at armer og bikinilinje barberes minst en gang i uka, mens armhulene barberes ca hver 3 dag.. Sitter som et spørsmålstegn her nå jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå