Gjest Vinga Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Noen som har proteinrike oppskrifter å dele? Evt. tips til en karbohydratfattig frokost, lunsj? (Vet allerede om 1/2 boks cottage cheese med et par teskjeer sukkerfritt syltetøy, f.eks) Trenger flere tips. Vil jo ha i meg karbohydrater, men har en mistanke om at jeg får i meg alt for mye karbo i forhold til proteiner og sunt fett.
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Alt du kan finne på av kjøtt og egg! De jeg kjenner som har gått på Atkins spiste veldig mye omeletter til lunsj og frokost.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 *Mager kesam blandet med vanilje essense og fun light saft *Cottage cheese med eple og kanel *FiberRik med fiskepudding, reker,kokt skinke, haburgerrygg(veldig proteinrikt/karbohydratfritt/fattig pålegg *Grønn salat med kyllingfiltet eller tunfisk *FiberRik og egg *Omelett og kokt skinke(veldig bra med proteiner og 0 karbs- fint til kveldsmåltid) *Havregrøt(inneholder jo egentlig masse karbs,men det er jo av den sunne typen, samt det inneholder litt protein/sunt fett/fiber og metter bra, så det er jo en super frokost. Hvis du vil ha den enda mer proteinrik, kan du tilsette 1 egghvite- kjenner ikke forskjell på smaken/konsistensen. Kan også ha i proteinpulver, mager kesam, naturell yoghurt eller cottage cheese.
Gjest Malina Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Ja, det var meg over...trodde jeg var logget inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå