Gjest kula Skrevet 4. desember 2002 #1 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg er gravid i 24 uke nå, og lurer litt på dette med størrelsen på magen. Det er vel fryktelig individuelt dette også, som alt annet som følger med en graviditet. Men lege/jordmor måler magen min og krysser av i en graf. Jeg ligger en uke over det grønne feltet. Hvordan ligger dere andre an? Er jeg unormal? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. desember 2002 #2 Del Skrevet 4. desember 2002 De måler symfyse-fundus målet. Det varierer fra kvinne til kvinne og fra hvordan barnet ligger for hver gang. At du ligger en uke foran er helt normalt. Ulike jordmødre/leger måler forskjellig, barnet ligger slik at det tar stor plass osv osv. Ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 5. desember 2002 #3 Del Skrevet 5. desember 2002 hei jeg er i 33 uke og ligger under normalen, min BPD ligger på 82 og min MAD på 85 hvis der ikke ham knotte har vokset noget mere inden den 23 dec da skal jeg på sia igen da tager de ham ud så hvem ved måske det bliver et julebaby bpd = hoved mål i diameter mad = mave mål i diameter til oplysning for dem som ikke aner hvad det betyder :D mit symfyse-fundusmål er 31 cm og det er ydre mål på min mave så jeg er bare en bette lille en *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motorrypa Skrevet 6. desember 2002 #4 Del Skrevet 6. desember 2002 jeg har ligget to å en halv uke foran skjema i forhold til hva som er "normalt" det har jeg gjort hele svangerskapet å har fulgt min egen vekstkurve til punkt å prikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå