Grooo Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Vi skal ENDELIG få pusset opp vaskerommet, og det blir plass til en liten sy-krok der. Rørleggern startet så smått forrige uke, så jeg har tro på at det kan gå frammover nå :hoppeglad: Men! Hvordan vil jeg ha det? Slik jeg sitter og syr nå (ved spisestuebordet) får jeg alltid vondt i ryggen når jeg syr. Vet at bordet er for høyt, men kan liksom ikke sage av det. Hvor høyt bør symaskinen stå? Er det noen som har bilder av en fin sykrok? Har sett noen bilder på noen webshots tidligere, men finner såklart ikke stort når jeg søker nå... Tar gjerne i mot tips om gode oppbevaringsløsninger også
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Jeg vil tro det skal være like høyt som en pult. Når du sitter rett opp og ned på stolen skal du kunne legge arnene i 90 grader rett på bordflaten.(så det kommer an på hvor høy du er og evt stolen.) Endret 13. mai 2006 av Binna
Gjest Donna Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 På syrommet mitt har jeg symaskinen stående på en skrivepult - jeg synes det er en akkurat passe høyde.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har hatt min på et bord som sikkert har vært brukt som spisestuebord, men som vel ikke er av de høyeste. Tror det er 75 cm høyt, målt helt unøyaktig ved hjelp av et ark. Jeg synes du uansett bør unne deg en ok, regulerbar kontorstol til å sitte på for å få høyden og sittestillingen akkurat passe.
Grooo Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2006 God kontorstol har jeg nå, den skal jeg ta med til syrommet. Men bordet jeg har brukt til nå er tydeligvis for høyt for meg, så selv om jeg stiller stolen høyt opp nå så blir det bare feil *sukk* Tenkte jeg skulle fjerne alt fra skrivebordet i dag og teste med symaskinen der, kanskje det er bedre høyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå