Gå til innhold

Bursdagsgave?

Fremhevede innlegg

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Svigerfar har snart stordag, er det noen som har gode tips om hva vi kan kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med ett gavekort på en forretning hvor han kan finne noe han liker. Klesbutikk kan jo være ett forslag,da får han i allefall finne noe han liker selv. Eller en butikk som har alt... verktøy og sånt hvis han er typen til det. Ellers er jo en flaske cocnac eller to noe som kan være en ide. Vet ikke om dette er noe for deg,men du har nå i allefall noe å gå ut i fra nå.

Lykke til.

Skrevet

Reise falt veldig godt i smak hos mine forldre da de fylte 50.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Er fyren glad i mat, kanskje å lage det også - lei inn en kokk og sett bursdagsbarnet, kanskje noen få andre sammen med kokken på kjøkkenet og lag mat til egen bursdag. Dette kan jo ikke være helt en overrraskelse da, noe må forberedes. Dette gjelder også innkjøp av råvarer og på polet. Dette gjorde vi med en kamerat - og det fikk ringvirkning. Nå har vi gjort det samme nesten alle sammen (vi som har fylt 50) og det har blitt kjempesuksess. Og til måltidet kommer selvfølgelig koner og venner)+++?). Det blir garantert noe annet enn kjøttkaker - og en minneverdig sak.

Gjest gjest1
Skrevet

Det avhenger jo av hva han liker da. Da min far fyllte 60 kjøpte vi ei gravert tønne med "innhold"(sprit) fra www.tunga.no. Det fallt i smak gitt.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Takk for svar. Gavekort hadde kanskje vært noe. Vin og sprit er uaktuelt, han har en høy stilling innen nettopp den bransjen. Og de skal snart på en lengre reise.

Gjest gjesta
Skrevet

Hva med noe som kunne oppfordre til en form for hobbyvirksomhet? Vi gav noe som oppfordret til aktivitet, når min svigerfar rundet. Han er av den typen som lever for jobben, og svært sjelden tar seg tid til noe annet. Det ble en kjempesuksess!

Dersom du eventuelt skal gi et gavekort til din svigerfar, kunne du jo gjøre "litt" mer ut av det. Når min svigermor rundet gav vi henne en slags kurv med mye rart og godt i. (Gavekort, musikk, lydbok, språkkurs, diverse "eksklusive" matvarer o.l.). Det går med andre ord an å gjøre litt mer ut av gavekortet.

Skrevet

Hva med billetter til et teaterstykke eller en konsert?

Eller et eller annet å ha med seg på reisen? (Sjekk nomadens nettbutikk eller den nye reise-butikken på byporten hvis du bor i nærheten.)

Hva med en design reise-leselampe feks?

På nomaden selger de også kjempefine praktbøker om alle verdens hjørner. (Ikke reisebøker, men inspirerende flotte bøker med fine foto)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...