Gjest LoisLane Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Hvis du har en drøm du bærer på - hva står i veien for at den skal bli virkelighet? Endret 13. mai 2006 av LoisLane
Gjest Tyr Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Kunne tenkt meg et år på skolebenken. Et år med mat og matlaging på timeplanen. Det klassiske, behovet for intekt, står i veien. Familien er dyr i drift..
Gjest Embla s Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Jeg er kanskje en kjedelig person, men jeg har ingen urealiserbare drømmer! Men jeg tenker også litt at "alt til sin tid".
Hu i Svingen Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Hvis du har en drøm du bærer på - hva står i veien for at den skal bli virkelighet? ← Hodet mitt - jeg har alt for mange tanker til å klare å gjøre noe ut av noen av dem. Enn du da Lois? Endret 13. mai 2006 av Hu i Svingen
Gjest camillo Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Penger! Ikke fordi jeg har noe spesielt jeg absolutt skulle gjort, men det er jo noen ting jeg kunne tenke meg, som jeg ikke har råd til å gjøre.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 Jeg har vel ingen drøm jeg går og bærer på. Men jeg tenker at mye er mulig, og at det er lite som står i veien for at jeg kan gjøre som jeg vil med livet mitt.
aline Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 penger her og, i aller høyeste grad. har flere drømmer som får stå på vent til jeg kanskje en dag har råd og mulighet til å realisere dem.
Majka Skrevet 13. mai 2006 #9 Skrevet 13. mai 2006 Penger, finne tilbake til troen på at det er mulig, alder...
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mai 2006 #11 Skrevet 13. mai 2006 Absolutt penger! Og litt familie og venner... Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å reise et år, men jeg hadde aldri klart å reise fra familie og venner så lenge....
Gjest LoisLane Skrevet 13. mai 2006 #12 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Hodet mitt - jeg har alt for mange tanker til å klare å gjøre noe ut av noen av dem. Enn du da Lois? ← Penger. Jeg hadde egentlig trodd det var mer også, men det er i bunn og grunn bare penger. Flere som blir med og leverer lotto i dag? Når det er sagt - jeg har faktisk realisert flere av drømmene mine. Familien min, husene våre, utdannelse - jeg er veldig fornøyd med å ha klart dette. Endret 13. mai 2006 av LoisLane
Gjest Shadowlyn Skrevet 13. mai 2006 #13 Skrevet 13. mai 2006 Penger, mangel på talent og selvtillit.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #16 Skrevet 13. mai 2006 Jeg realiserer drømmen min i stor grad, føler jeg. Det hadde jeg ikke trodd for noen få år siden Det som HAR stått i veien er mangel på selvtillit og frykt for å ikke klare meg økonomisk. Selvtilliten har kommet litt etter hvert, og så har jeg fått et par gode sjanser jeg ikke sa nei til, så da gikk det "av seg selv". Pengene er det ikke så mye av, men jeg har valgt en veldig nøktern livsstil, i tillegg til at jeg har fått hjelp av sparepenger og tildels samboer. Vet faktisk ikke om vi hadde hatt råd til barn, men det er andre faktorer som spiller inn for hvorfor vi er barnløse. De neste smådrømmene som jeg håper blir realisert en gang er å eie vårt (mitt?) eget lille hus, og å ha råd til en hest. Her er det altså penger det står på.
Gjest singel! Skrevet 13. mai 2006 #17 Skrevet 13. mai 2006 Min altfor dårlige selvtillit og tankene inni hodet mitt som sier at jeg aldri får til noen ting Men begynner å bli bedre nå da.Heldigvis....
Gjest King James Skrevet 13. mai 2006 #18 Skrevet 13. mai 2006 Min selvtilit er nok litt lav..Men dette skal jeg forandre
Ginen Skrevet 13. mai 2006 #19 Skrevet 13. mai 2006 Den lille ekstra "piffen" på talentet, tenker jeg. I tillegg har jeg satt ting litt på vent, vil fullføre utdanningen (som er ferdig nuh!) og tjene penger til det jeg har lyst til å gjøre.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #20 Skrevet 13. mai 2006 Penger og sykdom. Sykdom fordi at jeg var i ferd med å få oppfylt drømmen min om å bli musiker, men så ble alt satt på hold pga sykdom. Og nå føler jeg at jeg kanskje har blitt for gammel til å lykkes. Dessuten vet jeg ikke om jeg hadde klart det pga sykdommen. Penger fordi jeg gjerne skulle vært evig student, foretrekker å studere og lære ting framfor å jobbe, men pengene stopper meg. Dessuten har jeg veldig lyst til å reise verden rundt, men pengene stopper meg der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå