Gjest LoisLane Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Er det noe forum du aldri er innom her på KG? Jeg skulle gjerne ha svart ja, men må innrømme at jeg i mine mest desperate stunder til og med har besøkt øvelsesforumet.
Gjest Miloine Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Har faktisk aldri vært innom singeliv, "prøvere", prøvesiden eller vi som sørger! Har svart i de fleste andre tråder, noen så klart mer enn på andre riktignok Endret 13. mai 2006 av Miloine
Cata Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Bryllupsforumet! Dvs. jeg har vært innom et parganger når jeg har trykket på en tittel som så interessant ut og så blitt ledet inn dit. Men jeg har aldri klikket meg direkte inn i det forumet for å se hva som "foregår der".
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Bryllupsforumet har jeg aldri besøkt, men jeg tror jeg har klikket meg inn dit en gang via en link et annet sted. Og så har jeg tittet innom der en gang i ren kjedsomhet for å se om det kunne være noe morsomt der inne, men...... der var det ikke veldig interessant.. Guttas rom er jeg så og si aldri innom, veldig lite interessant der også... Graviditet, prøvere...-. jeg vet det er mange fler jeg aldri er innom, men jeg husker ikke hva de heter engang her jeg sitter nå..
Gjest King James Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Graviditets forumet Kosthold og trenings forumet prøvere og ufrivillige barnløse velvær,klær og kosmitik det er de jeg ALDRI har vert inne på.
Gjest Gitte Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Prøvere og vi som sørger er jeg aldri innom. Prøvere fordi det er absolutt ingenting jeg kan bidra med der, og vi som sørger fordi det er så trist at jeg ikke orker.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 øvelsesrom dagbøker som ikke er P-T eller der H ligger (har faktisk greid å summe meg til å skrive til harmonybear hoho) bryllup Graviditet prøvere (selv om jeg har dumpet innom der på Nye innlegg og syns det er kos folk skal ha beibi) sport og fritid
Gjest Bellatrix Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 Er det noe forum du aldri er innom her på KG? Jeg skulle gjerne ha svart ja, men må innrømme at jeg i mine mest desperate stunder til og med har besøkt øvelsesforumet. ← Samme her. Jeg trykker som regel bare på Nye innlegg og da hender det jeg dumper innom de merkeligste ting.Hvis jeg går inn på noen foraer så går jeg aldri inn på kjæledyr, graviditet og data/nett.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #10 Skrevet 13. mai 2006 Jeg er veldig lite på prøvere og religion etc.
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2006 #11 Skrevet 13. mai 2006 Havner på de snodigste steder gjennom nye innlegg. Glemmer å se hvor det ligger bare overskriften virker ok.
monja Skrevet 13. mai 2006 #12 Skrevet 13. mai 2006 Jeg er innom overalt - ja, bortsett fra øvelsesrommet.
Cata Skrevet 13. mai 2006 #13 Skrevet 13. mai 2006 Må ha vært trøtt ennå da jeg svarte første gang. Graviditet og "prøvere" er jeg selvsagt aldri innom.
Gjest Emera Skrevet 13. mai 2006 #15 Skrevet 13. mai 2006 snikk snakk ← Tji-hi... Singelforumet er jeg aldri innom. Selv om jeg er singel...
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #16 Skrevet 13. mai 2006 bryllup, prøvere, graviditet, øvelsesrommet
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #17 Skrevet 13. mai 2006 Tja, snikk snakk og ordleker er vel de klareste kandidatene. Ellers er det slik at mange innlegg på religion gjør meg rasende eller oppgitt, så der holder jeg meg unna pga. blodtrykket. Men stort sett bruker jeg "nye innlegg".
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #18 Skrevet 13. mai 2006 Tja, snikk snakk og ordleker er vel de klareste kandidatene. *knis* Gjett hvilket forum du er på nå.
Gjest Bodillen Skrevet 13. mai 2006 #19 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Prøvere, Vi som sørger, ordleker, singel og bryllup (jeg orket ikke engasjere meg i strømpebånd og bordkort da jeg skulle gifte meg selv engang....). Karierre og utdanning, Trening og kosthold er jeg heller aldri inne på. Ikke reiseliv eller sport og fritid heller... Endret 13. mai 2006 av Bodillen
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #20 Skrevet 13. mai 2006 *knis* Gjett hvilket forum du er på nå. ← Tja, som sagt bruker jeg mest "nye innlegg", men du har rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå