Gå til innhold

Hva slags brød kjøper du?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Dere som kjøper brød - hva slags kjøper dere?

Her varierer vi litt, men Ole Brumm-brød er likt av store og små. Jeg er glad i flerkornbrød, og helt fersk kneipp går også an.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi en liten "interessekonfikt"... 16-åringen vil ha loff og får som regel det. Jeg foretrekker dansk rugbrød som jeg ofte baker selv av de posene på butikken. Om jeg kjøper brød til meg selv blir det et ganske grovt som heter alpebrød, fra Meny.

Gjest vimse
Skrevet

Det ender ofte i Solsikkebrød eller Olivia, noen ganger Kaptein Sabeltannbrød-det som er ferdig oppskjært. Hvis mannen kjøper brød er det alltid loff...

Skrevet

Er ikke sikker på hva det heter, men her i huset bruker vi helt grovt brød, du vet, det som nesten er svart..

Gjest gjest1
Skrevet

Vi kjøper stort sett Spleisebrød og Langebrød, men av og til kjøper vi butikkstekt brød, og da gjerne noe alla olivenbrød, speltbrød eller bondebrød.

Ellers kjøper vi endel Hatting - så når vi har tid til å spise frokost sammen blir det somregel at vi steker rundstykker i steden.

Gjest Malina
Skrevet

Yoghurtbrød

...ellers så baker jeg for det meste ofrdi jeg vil ha det veldig grovt.

Skrevet

Har en baker rett i nærheten hvor man kan kjøpe tre brød for 55kr, evt fire om det er sent på ettermiddagen og mye brød igjen. Synes det er billig for gode bakeribrød som holder seg i flere dager.

Som regel kjøper vi bare speltbrød, men innimellom en fersk loff el.l.

Skrevet

Samboer jobber i den næringen, så jeg får alltid brød og rundstykker hver dag. :)

Jeg liker best speltbrød.

Skrevet

Varierer etter hva de har, men min favoritt, nest etter butikkbakte, er Vita-brødet. Ellers kjøper vi Gulrotbrød, Norsk Fjellbrød, Grisla Grovbrød og andre brød i den leia der.

Skrevet

jeg vil ha det groveste med mest korn i, mens sambo vil ha det brødet med minst korn i..men vi kjøper ALDRI loff eller fint brød.

det går alltid en eller annen sort av grovt brød.

Gjest gjest1
Skrevet

Varierer ulike grovbrød-typer. Favoritten er fullkornbrød fra Bakers, det holder seg så godt. Også liker jeg gulerotbrød.

Skrevet

Det varierer, kjøper det jeg har lyst på der og da. Alt fra solsikkebrød til energibrød. I går kjøpte jeg Alpebrød.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi kjøper fra bakeren på hjørnet, og da går det stort sett i kvernusbrød, havrebrød eller jugendbrød. Loff kjøper vi kanskje en gang i halvåret, og da er det fordi jeg får lyst på loff med smør og potetgull på. :sikle:

Gjest Gjest
Skrevet

baker som oftest selv, men hvis jeg skal kjøpe blir det grovt speltbrød fra bakeren. Det er sååå godt!

Skrevet

Vi kjøper som regel det ferdig oppskjærte Kaptein Sabeltann brødet.

Skrevet

Pandabrød er favoritten!

Men ellers fra mellomgrovt til grovt.

Gjest Emera
Skrevet (endret)

Baker selv, men kjøper PellePolitibrød eller Superbrød imellom.

Og så unner jeg meg brød fra Godt Brød av og til.

Endret av Emera
Gjest Embla s
Skrevet

Varierer litt men i det siste har det ofte blitt Olivia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...