Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på hvilken av parfymene deres har dere fått mange komplimenter for når dere har vært ute og sånn? Er på jakt etter ny parfyme, men er opptatt av at andre skal synes den er god (da man ikke får nyte hærligheten selv når man er blitt vant med lukten).

Jeg vil altså ha navnene på de parfymene dere har fått mange komplimenter for, at flere og forskjellige har nevnt det samme.

Kanskje et litt merkelig spørsmål, men

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min Sun Moon Stars - er den jeg stort sett alltid får kommentarer på - og det fra flere.

Skrevet

Jeg har fått mange komplimenter for L'Occitanes Verbena. Den lukter helt nydelig, friskt og godt og jeg tror mange synes den har en mer naturlig duft enn alle disse kjemiske parfymeluktene.

• Liker 1
Gjest gjest1
Skrevet
Min Sun Moon Stars - er den jeg stort sett alltid får kommentarer på - og det fra flere.

Å! Den brukte jeg i gamle dager, absolutt en av de nydeligste dufter!! Finnes den å få kjøpt ennå?

sorry avsporing!

Gjest Sexy Cath
Skrevet

Ja det er et veldig merkelig spørsmål siden en parfyme dufter forskjellig fra person til person. :roll:

Gjest Sexy Cath
Skrevet

:overrasket::forvirret::overrasket:

Gjest gjest1
Skrevet
Å! Den brukte jeg i gamle dager, absolutt en av de nydeligste dufter!! Finnes den å få kjøpt ennå?

sorry avsporing!

Den er å få kjøpt enda ;)

jeg husker det var en parfyme alle damer ville ha for ca 10, 12 år siden :)

Skrevet

Jeg har alltid fått masse komplimenter når jeg bruker Laura fra Laura Biagiotti. Den er ikke så "hot" lenger, kan man vel si - men jeg synes den er god likevel :)

Skrevet

Jeg har fått mest komplimenter for Jean Paul Gaultiers classique.

Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg har alltid fått masse komplimenter når jeg bruker Laura fra Laura Biagiotti. Den er ikke så "hot" lenger, kan man vel si - men jeg synes den er god likevel :)

Den er kjempe god. :)

Gjest gjest1
Skrevet

:Nikke:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nja, sambo har ikke så god luktesans, tror jeg. Men han gir meg komplementer blant annet for L'Instant (Guerlain), Hypnotic Poison (Dior), Jean Paul Gaulthier Classique og Coco Mademoiselle (Chanel). Men det er ikke rart han blir forvirret, for jeg er totalt parfymoman, og hadde rundt 40 ulike sist jeg holdt opptelling. :)

Og så liker han visst Miami Glow fra J.-Lo, bomkjøpet mitt fra i fjor sommer som jeg nå blir kvalm av. :forvirret:

Gjest gjest 0
Skrevet

Å den er god!! vurderer å kjøpe den på ny ja...

Jeg har fått mest komplimenter for Jean Paul Gaultiers classique.

Samme her!

Gjest LilSweetie
Skrevet

Den lukter kjempegodt, men jeg synes lukten forsvinner mye fortere enn andre parfymer? Har andre også merket det?

Skrevet

Har fått komplimenter når jeg bruker Dolce&Gabbana Light Blue, så jeg satser på at dette er en duft jeg kler! :)

• Liker 1
Skrevet

Uten tvil Angel fra Thierry Mugler! Skikkelig sexy duft som gutta elsker! ;)

Skrevet

All about Eve fra Joop. Den lukter helt fantastisk.

Gjest Gjesta
Skrevet

1881 har jeg fått veldig mange komplimenter for.

Skrevet

Ecco woman fra Davidoff vekker ihvertfall nesen til svigermor. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...