monja Skrevet 4. desember 2002 #1 Skrevet 4. desember 2002 Ikke så rart om du føler deg uopplagt på jobben, trøtt på morningen og helt utslått på kvelden.....Ikke så rart når man tenker på hva du går gjennom hvert døgn..... *Du trekker pusten 23 040 ganger *Hjertet slår 103 689 slag *Du spiser 1.5 kilo mat *Du drikker 1,4 liter væske (dette gjelder ikke for helgene.....) *Du svetter 3/4 liter væske *Du kommer til å si 4800 ord *Du skal holde kroppstemperaturen stabil på 37 grader *Du snur deg 30 ganger i søvne *Du bruker 7 millioner hjerneceller (dette varierer veldig fra person til person) *Du bruker 750 større muskler *Du produserer 1,5 liter spytt *100 000 hår på hodet skal vokse - totalt på kroppen omtrent 5 millioner *Du produserer 200 milliarder røde blodlegemer (ja, det er over 2 millioner i sekundet) *Er du mann skal du produsere 400 millioner (!) sædceller til hver uttømning ........i tillegg skal du stå på for arbeidsgiveren din, holde tidsfrister, være hyggelig mot kunder, hjelpe når andre har problemer, delta i hjemmets syssler, være blid og sprudlende og attpåtil sette pris på familien! Hah!! Ikke å undres over at akkurat DU føler deg trett.....
Gjest indiangranny Skrevet 4. desember 2002 #2 Skrevet 4. desember 2002 Hei Monja Jeg tror en kan bli trett av mindre jeg da,og ha en fin kveld . :D Klem
Megan Skrevet 4. desember 2002 #3 Skrevet 4. desember 2002 (med fare for å høres blåst ut)......det var mange store tall
Gjest Zalomine Skrevet 4. desember 2002 #4 Skrevet 4. desember 2002 Alle de tinga der skremmer meg lite (og jeg har mange flere eksempler i ei bok, men det grur jeg gjaldt "i løpet av et liv" ting) Men ja, je er kjempetrøtt, uten tvil. For lite søvn. At jeg snur meg i søvne gjør meg ikke trøtt, men to timer mindre søvn enn kroppen min har behov for, DET gjør meg trøtt. Så med de tankene i bakholdet.... så tusler jeg til sengs.... sov godt
Tilde Skrevet 4. desember 2002 #5 Skrevet 4. desember 2002 Jepp... Bør egentlig bare gå å legge meg jeg også, men klarer jeg det?! Neeeiii...
Gjest sexysadie Skrevet 4. desember 2002 #6 Skrevet 4. desember 2002 Nei jeg er ikke sliten, jeg har aldrig følt meg bedre enn nu,når jeg snart blir 28 år!! Fortsetter d slik så..........
Maeve Skrevet 5. desember 2002 #8 Skrevet 5. desember 2002 Ikke rart jeg er trøtt og sliten! Sov bare 4 1/2 time i natt! Må nok ha snudd meg mer enn 3o ganger i løpet av natten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå