Gå til innhold

Lekegrind - hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lønner det seg å kjøpe lekegrind (i Bergen), og er det store prisforskjeller? Hva (sånn ca.) koster en lekegrind?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk kjøpt ei billig brukt ei..

Husker ikke helt hva den kostet, men tror ikke det var mer enn 300kr.

Skrevet

Vi fikk vår i gave, og jeg mener den var kjøpt på Babykos på Bønes, men de har kanskje flyttet? Den er i hvert fall veldig fin, med fine farger og god kvalitet.

Den kostet 1500 ny, er så god som ny og...guess what... DEN ER TIL SALGS! ;) Send meg en PM hvis du er interessert!

Cumulus

Gjest Gjest
Skrevet
Vi fikk vår i gave, og jeg mener den var kjøpt på Babykos på Bønes, men de har kanskje flyttet? Den er i hvert fall veldig fin, med fine farger og god kvalitet.

Den kostet 1500 ny, er så god som ny og...guess what... DEN ER TIL SALGS! ;)  Send meg en PM hvis du er interessert!

Cumulus

pris?

Gjest Gjest_cumulus_*
Skrevet

Halv pris, 750?

Den er veldig fin altså, ser helt ny ut.

Cumulus

Skrevet

Gå inn på FINN.no da vel. Der er det mange lekegrinder til salgs for en billig penge. Flere til under 500kr. Og de som er i tre er jo enkle å vaske godt først. Det er jo ikke mange måneder barna vil være i lekegrind så da er det jo ikke vits å betale i dyre dommer for den tenker nå jeg:)

Gjest singel!
Skrevet (endret)

Jeg bestilte min på internett jeg da.Hos babysamesbjerg.dk i danmark. de har masse fine billige greier altså!er verdt å sjekke der inne.tror det ble rundt 600 kr for lekegrind og vippestol....helt nytt og BILLIG!!!

og BRA!!!!!!

Endret av singel!
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg bestilte min på internett jeg da.Hos babysamesbjerg.dk i danmark. de har masse fine billige greier altså!er verdt å sjekke der inne.tror det ble rundt 600 kr for lekegrind og vippestol....helt nytt og BILLIG!!!

og BRA!!!!!!

Hvor mye ca. i frakt?

• 2 uker senere...
Gjest singel!
Skrevet

250 kr (ups) uansett hvor tungt det er tror jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...