Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Hvor lønner det seg å kjøpe lekegrind (i Bergen), og er det store prisforskjeller? Hva (sånn ca.) koster en lekegrind?
mallina Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Vi fikk kjøpt ei billig brukt ei.. Husker ikke helt hva den kostet, men tror ikke det var mer enn 300kr.
Cumulus Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Vi fikk vår i gave, og jeg mener den var kjøpt på Babykos på Bønes, men de har kanskje flyttet? Den er i hvert fall veldig fin, med fine farger og god kvalitet. Den kostet 1500 ny, er så god som ny og...guess what... DEN ER TIL SALGS! Send meg en PM hvis du er interessert! Cumulus
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Vi fikk vår i gave, og jeg mener den var kjøpt på Babykos på Bønes, men de har kanskje flyttet? Den er i hvert fall veldig fin, med fine farger og god kvalitet. Den kostet 1500 ny, er så god som ny og...guess what... DEN ER TIL SALGS! Send meg en PM hvis du er interessert! Cumulus ← pris?
Gjest Gjest_cumulus_* Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Halv pris, 750? Den er veldig fin altså, ser helt ny ut. Cumulus
Tøyseklumpen Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Gå inn på FINN.no da vel. Der er det mange lekegrinder til salgs for en billig penge. Flere til under 500kr. Og de som er i tre er jo enkle å vaske godt først. Det er jo ikke mange måneder barna vil være i lekegrind så da er det jo ikke vits å betale i dyre dommer for den tenker nå jeg:)
Gjest singel! Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Jeg bestilte min på internett jeg da.Hos babysamesbjerg.dk i danmark. de har masse fine billige greier altså!er verdt å sjekke der inne.tror det ble rundt 600 kr for lekegrind og vippestol....helt nytt og BILLIG!!! og BRA!!!!!! Endret 13. mai 2006 av singel!
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 Jeg bestilte min på internett jeg da.Hos babysamesbjerg.dk i danmark. de har masse fine billige greier altså!er verdt å sjekke der inne.tror det ble rundt 600 kr for lekegrind og vippestol....helt nytt og BILLIG!!! og BRA!!!!!! ← Hvor mye ca. i frakt?
Gjest singel! Skrevet 24. mai 2006 #9 Skrevet 24. mai 2006 250 kr (ups) uansett hvor tungt det er tror jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå