Gå til innhold

Er det noen som ikke synes 1881-reklamen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke huske at de har hatt en eneste reklame som ikke har vært idiotisk - og de er så idiotiske at selv om jeg opplagt legger merke til dem - så virker de mot sin hensikt - for jeg kommer aldri til å bruke 1881 - hverken ringe eller på nett. (På samme måte som jeg aldri kommer til å kjøpe Hoffs opphøggde poteter - pga reklamen)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Enig. Nummeret er lett å huske, men jeg bruker det ikke pga reklamen.

Gjest Kålungen
Skrevet

De reklamene er forferdlelig dårlige!

Virker som de prøver hardt å være morsomme, men de mislykkes totalt :frustrert:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Bruker dem bare hvis ikke de tar telefonen med en gang på 1880.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Hvem er det som gidder å ringe til opplysningen?

Gjest Gjest
Skrevet

Har du tenkt på at det er kanskje akkurat det som er meningen med de reklamene? :) Akkurat som den mest irriterende reklamen til til kiwi, "livet mitt er heeelt fantastisk"

"all pr er god pr prinsippet"

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Har du tenkt på at det er kanskje akkurat det som er meningen med de reklamene? :) Akkurat som den mest irriterende reklamen til til kiwi, "livet mitt er heeelt fantastisk"

"all pr er god pr prinsippet"

I ditt tilfellet tror jeg ikke Joker helt traff, siden de ga gratisreklame til Kiwi.

Gjest Miloine
Skrevet
De reklamene er forferdlelig dårlige!

Virker som de prøver hardt å være morsomme, men de mislykkes totalt  :frustrert:

Enig, de reklamene er bare helt :roll:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg pleier ikke å irritere meg over reklame, men 1881 er forferdelige! Jeg bruker bevisst aldri den opplysningstjenesten.

Gjest splæsj
Skrevet

Den irriterer meg ikke, ikke noe mer en all annen reklame. Jeg skrur automatisk på en sløvemodus når jeg ser reklame.

Gjest Gjest
Skrevet
I ditt tilfellet tror jeg ikke Joker helt traff, siden de ga gratisreklame til Kiwi.

whatever! Det var ikke det som var poenget

Gjest Bellatrix
Skrevet

:ler: Nettopp. Genialt svar fra gjest.

Skrevet

Uff, de er helt grusomme de reklamene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...