Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet hvor mange episoder denne serien har? Er det en avsluttende episode i nærmeste fremtid, eller er dette også en av disse som varer evig og man aldri får svar på noe som helst?

Endret av orakel
Skrevet

De har kommet til episode 21 i USA. Det er planlagt en sesong 2, og gitt klarsignaler fra FOX å vise den

Skrevet

Forøvrig vises siste episode (i hvertfall av sesong 1...) i USA mandag kveld, altså episode 22.

Skrevet

Så siste episode fra USA igår, kan avsløre at de klarer å rømme....men utroooolig spennende!!!!

Skrevet
Så siste episode fra USA igår, kan avsløre at de klarer å rømme....men utroooolig spennende!!!!

Nåja, det vet vi jo egentlig ikke. Det vil vel neste sesong vise oss.

Skrevet

så var det dette med spoiler igjen da...

Skrevet

he he, ja d var d da.. jeg leste også noe jeg ikke skulle lest! :forvirret:

Skrevet

Aaaaaaargh!!

Så episode 22, og jeg er skuffa! Bare så vanvittig typisk at de skal avslutte slik, og så starte opp med en ny sesong.

Kan de ikke bare runde av en flott og spennende serie, istedet for å fortsette i det uendelige så vi går lei?

Litt sånn som Lost...Blir jo søren meg aldri ferdig, og dermed mister det litt spenning også...Er for mye penger involvert til at produksjonsselskapene vil avslutte.

Har hørt rykter om at det ikke blir en sesong 2, men en ny serie som heter fugetives (skrives det egentlig sånn?"Flyktninger" i allefall...). Flere som har hørt det?

Gjest Gjest_Bette_*
Skrevet

Betyr dette at de faktisk klarer å rømme??? Si det da, dere som har sett episodene. Og så handler serien videre om livet utenfor murene??

Jeg er så nysgjerrig!!

Skrevet

Det så stygt ut på slutten av episode 22 altså. De løp over ei eng med mange politifolk i hælene. Men samtidig, de kan jo ikke bli fengslet igjen føler jeg. Det konseptet er liksom oppbrukt...

Skrevet

Jeg håpet at jeg ikke skulle få vite hvordan serien startet da! Ville bare vite om det var noen slutt.......

Gjest marthepia
Skrevet

De skulle ta et fly som ventet på dem. Når de kom fram til der flyet skulle være lettet flyet. Politiet er etter dem og alt de kan gjøre nå er å rømme ut i skogen.

Vi så vel ikke mer enn det?

Skrevet
Har hørt rykter om at det ikke blir en sesong 2, men en ny serie som heter fugetives (skrives det egentlig sånn?"Flyktninger" i allefall...). Flere som har hørt det?

Tv kanalen har jo bestilt sesong 2, så det er nok ganske sikkert at det blir noe :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...