Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Jeg har regnet med at inn per måned har jeg 22.770 kr Ut har jeg ca. 12.000 kr Dvs. jeg sitter igjen med 10.700 til mat, bensin, klær og annet. Vil det gå greit når jeg har 2 barn? Jeg vet det ikke kommer til å bli mulighet til sløsing, men jeg lurer bare på om jeg vil få det til å gå rundt på denne summen?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Jeg har 7000 som skal dekke strøm, mobil, forsikringer, bensin, mat, klær osv for en voksen og to større barn. Det går, men gir ingen spillerom. Dersom du har 10.700 igjen etter at faste regninger er betalt så har du godt nok spillerom. Også for det lille ekstra. Uansett. Skriv opp hver krone du bruker en to måneders tid. Da får du en god oversikt over hva du bruker penger på og det kan hende at du får deg en overraskelse.
Gjest Embla s Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Hvis du har spart på regninger du betalte i fjor, er det lurt å gå igjennom og regne ut og dele summen på 12, også sette av det beløpet hver mnd. Så har du regningspenger til de månedene der regningene hoper seg opp! Også smart å sette av et mindre beløp på en egen konto til uforutsette ting. Selv små beløp blir store etterhvert og ryker pluttselig vaskemaskinen kan det være gull verdt å ha noe i bakhånd så du slipper dyre forbrukslån
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 jeg har 7500,- å leve for etter at alle utgifter er betalt og jeg sitter også med 2 unger. det går det også. God råd har du.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 Jeg og mine to hadde 1100 i nesten et helt år. Det gikk. det var ikke fett, men det gikk. Så ja, jeg vil tro at du bør klare deg alldeles utmerket
momo Skrevet 13. mai 2006 #9 Skrevet 13. mai 2006 Tror nok du vil klare deg veldig bra ja. Du har mer og leve for enn hva mannen min og jeg og datteren våres har og leve for og vi klarer oss bra.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #11 Skrevet 14. mai 2006 har du planer om en bebis til? ← Absolutt ikke! Hvorfor i all verden spør du om det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå