Sauen Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 ...ja rett og slett, hvilken sang gjør at du blir sur, gretten og litt sinna...? Da mener jeg ikke sånn god sinte-musikk, men en sang du feks hører på radio som gjør at du vil kaste hele radioen i skauen (men helst på sangeren). -og hvorfor irriterer akkurat den sangen deg? Pulsen min blir hyppigere hvis jeg hører MIRA CRAIG - BOOGIEMAN Fordi: hun har en ekkel, dyp stemme "rar" engelskuttale, som feks "you" synger hun "yo" hvorfor roper hun så mye??!! Rart at det er slike sanger som fester seg til hodet, og avspilles gang på gang på gang i hodet..
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 James Blunt har den egenskapen, sånn generelt. Hvis dét er kvalitet er Dronning Sonja en folkelig raddis!
Midnattsol Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Jeg blir irritert når jeg hører Ravi. Kan ikke fordra den musikken.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 alt av norsk hiphop/rap u2 og hun gnåleberta techno/trance som bare fortsetter og fortsetter og høres ut som det er hakk i plata
Gjest Emera Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Ikke én spesiell sang, men rap/hip hop irriterer meg enormt. Særlig dem med den typen musikkvideo(og dem er det mange av...), hvor unge jenter disser de nesten nakne rompene opp i ansiktet på den ekle selvtilbedende "sangeren." Blæh!
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #6 Skrevet 12. mai 2006 James Blundt, ja.. Og han derre Øystein Sunde.
Gjest Bodillen Skrevet 12. mai 2006 #9 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Vanskelig å plukke ut èn bestemt sang, men jeg blir irritert av å høre DDE, Sputnik, Ole Ivars, Vikingarna osv, samt Dina og hennes like. Jeg hater rap!!! Dessuten trance, dance og techno generelt, og Scooter spesielt... Endret 12. mai 2006 av Bodillen
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #10 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Husker ikke hvem som sang, men det var en utrolig irriterende låt som gikk på radioen for noen år siden. Siden jeg befant meg på Island på den tiden, gikk jeg rundt og uffet meg over hvor dårlig musikksmak islendingene hadde. Det var virkelig en grusom låt, og jeg må innrømme at jeg ble ganske så skrekkslagen da jeg kom hjem og den første låta jeg hørte på norsk radio var den stygge ekkelsangen. Traumatisk Endret 12. mai 2006 av Fairy
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. mai 2006 #11 Skrevet 12. mai 2006 MIRA CRAIG - BOOGIEMAN ← Jaa! Blir så irritert av den sangen!
loffen Skrevet 12. mai 2006 #12 Skrevet 12. mai 2006 Synes den der BoogieMan eer litt fin jeg da.. , Nettopp pga. 'yo' og den dype stemmen.. Men jeg har ikke hørt den mer enn 3-4 ganger da. Hater Celine Dion og James Blunt. Ja, det er flere også, men nå ble jeg liksom så hissig at jeg glemte dem. (Kan gi nærmere beskjed senere om noen er interessert. *Tvilsomt*)
Dru Skrevet 12. mai 2006 #13 Skrevet 12. mai 2006 Den der Black eyed peas-sangen. My hump, eller hva pokker den heter. Jeg blir grisesur rett og slett fordi det burde være en lov mot å tjene penger på sånn møkk.
loffen Skrevet 12. mai 2006 #14 Skrevet 12. mai 2006 Heter den 'My Hump'? Da kan jeg tenke meg den er fæl ja. Den har jeg ikke hørt. Det er vel en passe teit tittel på en sang?
Cata Skrevet 12. mai 2006 #15 Skrevet 12. mai 2006 DumDum boys og Herborg Kråkevik gir meg frysninger. Da er det like før radioen får seg en luftetur.
Dru Skrevet 12. mai 2006 #16 Skrevet 12. mai 2006 Heter den 'My Hump'? Da kan jeg tenke meg den er fæl ja. Den har jeg ikke hørt. Det er vel en passe teit tittel på en sang? ← My hump, my hump, my hump, my hump, my lovely lady lumps... Trenger jeg egentlig å si mer?
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #17 Skrevet 12. mai 2006 Henger meg på hatekarusellen ang Mira Craig og James Blunt. Også husker jeg at jeg hater All about the money med hun Meja= fyttegrisen for en jævlig sang!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. mai 2006 #19 Skrevet 13. mai 2006 James Blunt og Travis og alle disse sytete, intetsigende "syngepentgutta", det er noe med vokalen og lydbildet som gjør at jeg blir aggressiv, særlig når jeg kjører bil. Ganske irriterende å høre på P3, for programmene er jo bra, men de spiller jo så innih***ete mye rævvamusikk, ommatt og ommatt, en stakkar kan jo bli sprø av mindre. Hjelper ikke å skifte kanal heller. P1 har så kjipe programmer, P2 sitter bare og prater svada, P4 er jo bare dårlig, samme med kanal24, og de lokale "heltene" er ikke mye helter i mine øyne... Og så har jeg ikke cdspiller i bilen
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #20 Skrevet 13. mai 2006 Madrugada og Ane Brun sangen Jeg takler virkelig ikke den dama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå