Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #1 Del Skrevet 4. desember 2002 Det har vært veldig mye snakket om Mette Marit og Faren Sven O. Kom over dennelinken Avvist av Mette Marit og vil gjerne høre fra dere andre hva dere synes om forholdet til kronprinsessen og hennes far. Det er sikkert delte meninger om akkurat dette temaet, også jeg synes at Sven O Høyby, er litt vel mye i rampelyset. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 4. desember 2002 #2 Del Skrevet 4. desember 2002 Med fare for at denne tråden blir stengt (tråder som omhandler Svenn O osv.... har dessverre blitt stengte pga personangrep osv... Håper ikke dette skjer med denne tråden. Saken er faktisk svært interessant), vil jeg si at den mannen ikke har min sympati fortiden. Har også andre personlige kilder som gir meg dette inntrykket. Det at han lager bråk i media og lager bok om lille Marius er usmakelig. Jeg synes ikke det er riktig å lage bøker o.l. om barna til profilerte personer (selv om det er hans barnebarn),- Marius er ikke gammel nok til å skjønne dette selv, så det er dårlig gjort på hans vegne. Dessuten er det lov å tone seg ned litt når man er faren til en kronprinsesse. Han har vært litt mye i ilden fortida. Skjønner at Mette-Marit kvier for å ha kontakt med faren. Han uttaler seg om alt og ingenting - og det var ETTER at kronprinsparet giftet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilleVille... Skrevet 4. desember 2002 #3 Del Skrevet 4. desember 2002 Vi vet ikke mer enn det som står i media, så jeg syns dette blir litt feil å spekulere i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. desember 2002 #4 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg mener også at man ikke skal spekulere for mye, man vet ikke hva som er årsak eller ligger bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 4. desember 2002 #5 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg syntes det virker som om han gjør alt dette for å være i rampelyset... Men det er bare min mening da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 4. desember 2002 #6 Del Skrevet 4. desember 2002 Man kan vel neppe unngå å spekulere litt i saker som brettes ut på forsiden av dagspressen. Faktisk så mener jeg at pressen kunne ligge litt lavere i dette og andre tilfeller - enkelte mennesker trenger å bli beskyttet litt mot seg selv - og det gjelder i høyeste grad Hr. Høiby. Hvis det er slik som pressen framstiller saken, så er jeg enig i Mette-Marits valg - blod trenger så absolutt ikke være tykkere enn vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 4. desember 2002 #7 Del Skrevet 4. desember 2002 Folk elsker imidlertid å spekulere. Uten et publikum, ingen kjendis. Media, presse og forlag trykker og sprer det folk vil ha, stort sett. Selv kjendiser man ikke liker, hadde ikke vært kjendiser om ikke folk hadde en mening om dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 4. desember 2002 #8 Del Skrevet 4. desember 2002 Hypotetisk.... : Man har ikke kontakt med sin far, som heller ikek har kontakt med sitt barnebarn. Så vil far lage bok om sitt barnebarn som nå har blitt kjent/kjendis. Man sier nei til dette, men det bryr far seg ikke om. Da vil man ikke ha noe med et manus å gjøre, for da godkjenenr man det jo på en måte....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. desember 2002 #9 Del Skrevet 4. desember 2002 Syns hele ideen om å skrive bok om Marius på dette tidspunktet er usmakelig. Skjønner godt at MM ikke ønsker kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. desember 2002 #10 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvorfor kan ikke Sven Få tjene penger på sin tilknytning til kongehuset når Martha Louise gjør d??? Denne "prinsessen" som leser eventyr om prinsesser, troll og brylluppet m "askeladden er da virkelig en markedsføringsmessig gave..... Personlig så synes jeg at debatten heller burde handle om hva som faktisk skjer når noen tilknyttet kongehuset (på en eller annen måte) bruker dette på kommersielt grunnlag. Jeg har sansen for Sven jeg hadde Mette Marit tatt seg bedre av faren sin hadde han nok ikke gått til ett slikt skritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. desember 2002 #11 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg har sansen for Sven jeg hadde Mette Marit tatt seg bedre av faren sin hadde han nok ikke gått til ett slikt skritt. Du er inne på kjernen der, for poenget er vel at fedre liksom skal ta seg av sine barn.... Og når de ikke gjør det....da blir jo forholdet ikke så ...bra?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 5. desember 2002 #12 Del Skrevet 5. desember 2002 Sven O. er og blir en original! Det er derfor media elsker å "blåse" opp absolutt alt han foretar seg. Men hans uttalelser..... hvis de er riktige..... hmmmmmmm.... Det er lov å tenke selv!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 5. desember 2002 #13 Del Skrevet 5. desember 2002 Mette Marit har nok sine grunner for å ikke holde kontakt med faren sin. Det kan sikkert være andre grunner også som media ikke kjenner til. Jeg for min del er luta lei av hele mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. desember 2002 #14 Del Skrevet 5. desember 2002 Nok en debatt om Sven O. Høiby, og nok en gang blir den stengt. Vi ønsker ikke debatter som dette på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg