Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 I går bestemte vi oss for at vi ikkje ville vere forsiktige lenger, så sjølv om vi ikkje stressar eller noko, så kan vi vel rekne oss som prøvarar.. Vi har ei spennande tid i vente... Nokon som har gode tips til kva ein bør tenke på når ein ønsker å bli gravid?
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Gratulerer med avgjørelsen! Det viktigste for deg å tenke på nå er å ta FOLAT. Ellers er det bare å leve så normalt som overhode mulig!
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Skal begynne med folat ja, elles kjem vi vel til å leve som før, tenker eg. Skal ikkje stresse i alle fall...
Blueberry Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 Velkommen hit, veslo! Lykke til med prøvingen! Håper det klaffer fort for dere.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. mai 2006 #11 Skrevet 13. mai 2006 Velkommen i klubben! Forresten, hvis det skulle klaffe med en gang, så håper jeg ikke du er disponert for svangerskapskvalme... (ser på tickeren din at du gifter deg omtrent når kvalmen setter inn, hvis dere får det til på første forsøk;) )
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #13 Skrevet 14. mai 2006 Takk for lykke-ønskingar, blir spennande dette!! Velkommen i klubben! Forresten, hvis det skulle klaffe med en gang, så håper jeg ikke du er disponert for svangerskapskvalme... (ser på tickeren din at du gifter deg omtrent når kvalmen setter inn, hvis dere får det til på første forsøk;) ) ← Det er rett og slett tvilsomt at det skulle ha klaffa på første forsøk for oss, men frå og med neste mnd begynner vi med eggløsnings-testar, så då får vi sjå om vi greier å treffe litt betre i alle fall.. Blir spennande dette!!
~Belle~ Skrevet 14. mai 2006 #15 Skrevet 14. mai 2006 Masse lykke til og velkommen i klubben som prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå