Gjest Ynde Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Det er noen brukere jeg liker spesielt godt eller som jeg synes er interessante. Disse pleier jeg ofte å lese gjennom alle innleggene til når jeg er innom kg, Noen som gjør det samme? Og hvem pleier dere å lese gjennom alle innleggene til?
Gjest 1111 Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Jeg gjør ikke. Hender at jeg har "snoket" litt rundt på andre brukere ved å lese innleggene deres, men det har hendt tre eller fire ganger eller så. Det er ingen her jeg leser gjennom alle innleggene til når jeg logger på.
Arkana Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Det er noens innlegg jeg er mer interessert i enn andre, men det er ingen jeg leser absolutt alle innleggene til.
Gjest Bellatrix Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Det gjør jeg bare hvis det er en bruker som fremstår som veldig spesiell.
Gjest Ynde Skrevet 12. mai 2006 #6 Skrevet 12. mai 2006 Det blir kanskje feil å skrive "alle innleggene" siden jeg jo ikke mener om en har lest gjennom alle innleggene denne brukeren har skrevet. Hvilke brukere pleier du å trykke på "les alle innlegg" i profilen? Det har hendt at jeg har lest gjennom de siste innleggene til: LoisLane Towelie Piper Evelina Champagnepiken Yvonne Greensky Utenriksmedister/whatever Seroxata
Gjest Ynde Skrevet 12. mai 2006 #7 Skrevet 12. mai 2006 Ellers har jeg sett på innleggene til: Veslo @riel Hecuba Sexy Cat Very Victoria En får et veldig flerdimensjonalt bilde av folk på den måten. Er det virkelig bare meg som bruker den knappen aktivt?
Gjest LoisLane Skrevet 12. mai 2006 #8 Skrevet 12. mai 2006 Jeg gjør det så å si aldri, bortsett fra mistenkelige tulleprofiler.
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mai 2006 #10 Skrevet 12. mai 2006 Det har hendt jeg har lest igjennom innlegg til en eller annen her inne, hvis jeg husker at den hadde et bra innlegg. Et innlegg med gode forklaringer eller meninger. Jeg vet jeg kan søke på innlegg. Men jeg synes det er lettere å lese innleggene til en bruker, dersom jeg vet at det er den brukeren som skrev det. Ellers har jeg lest innlegg til brukere som har hatt innlegg som ikke henger sammen. Uten å nevne noen bruker (pga person angrep).
^me^ Skrevet 12. mai 2006 #12 Skrevet 12. mai 2006 Det gjør jeg bare hvis det er en bruker som fremstår som veldig spesiell. ← :enig_anim:
Gjest Fruktfat Skrevet 12. mai 2006 #14 Skrevet 12. mai 2006 Ellers har jeg lest innlegg til brukere som har hatt innlegg som ikke henger sammen. Uten å nevne noen bruker (pga person angrep). ← det har jeg også (les alle innlegg), tror vi mener samme
Gjest Miloine Skrevet 12. mai 2006 #15 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Nei det har jeg tilgode å gjøre! Da måtte det ha blitt Towelies, Frysepulver eller Kvinneguden sine. Endret 13. mai 2006 av Miloine
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #17 Skrevet 13. mai 2006 Jeg har gjort det om jeg har stusset på et innlegg eller flere fra en bruker for å få et inntrykk av om brukeren er seriøs, eller for å finne tilbake til et interessant innlegg vedkommende har skrevet (sjelden). Kun i ett tilfelle har jeg gått bevisst inn på en brukers innleggsom underholdning fordi jeg visste at vedkommende var med i mange opphetede debatter. Men leste ikke så mange innlegg, bare nok til å underholde meg en time eller to med gamle tråder.. Å lese gjennom et stort flertall av en brukers innlegg, enten det er fordi de er teite, interessante eller morsomme, det har jeg rett og slett ikke hatt interesse av.
Hu i Svingen Skrevet 13. mai 2006 #18 Skrevet 13. mai 2006 Jeg leser knapt mine egne. ← Samme her. Men jeg er blodig fornærmet over at ingen leser ALT jeg skriver. Tror de at jeg skriver det jeg gjør bare fordi jeg mener det? :klø:
Gjest Bellatrix Skrevet 13. mai 2006 #19 Skrevet 13. mai 2006 Men jeg er blodig fornærmet over at ingen leser ALT jeg skriver. Tror de at jeg skriver det jeg gjør bare fordi jeg mener det? :klø: ← Ja, du burde ta det som et kompliment.
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mai 2006 #20 Skrevet 13. mai 2006 Jeg gjør det så å si aldri, bortsett fra mistenkelige tulleprofiler. ← Signerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå