Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Noen som har fått den pulsklokken fra I form?? Er med brystbelte på den, må man bruke det for å få fram pulsen på klokka?? Får det ikke til å virke.. Noen som vet??
miss77 Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Ja, du må ha på belte rundt brystet - nærmest mulig hjertet. Skal også fukte den først. Ellers så følger det med bruksanvisning. Hender det lønner seg å lese den Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Ja, du må ha på belte rundt brystet - nærmest mulig hjertet. Skal også fukte den først. Ellers så følger det med bruksanvisning. Hender det lønner seg å lese den Lykke til! ← jeg har lest den.. og jeg fuktet den også.. men ingen puls.. og jeg er jo ikke død
miss77 Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Og du har stillt inn klokka og trykket deg frem til pulsmåling-modus? Hvis du har gjort det og fortsatt ikke har puls, ville jeg vel ha konkludert med at noe er feil med den og ikke at du er død
Gjest -eline- Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 ...jeg hadde en slik "reklameklokke" (for gatorade elns) og den fikk jeg ikke i gang før pulsen var ganske høy (etter at den først var i gang så fungerte den greit en stund) så det kan jo hende at denne klokka er lik.
Gjest BagLady Skrevet 12. mai 2006 #7 Skrevet 12. mai 2006 Min fungerer fint den, selv om jeg ikke sikker på nøyaktighetsgraden. Du må fukte brystbeltet litt før du tar det på og ha det ganske stramt rett mot huden. Så må du klikke på mode-knappen helt til det kommer opp et hjertesymbol, og dermed skal pulsen etterhvert poppe opp. Forutsatt at du har puls da såklart
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 Min fungerer fint den, selv om jeg ikke sikker på nøyaktighetsgraden. Du må fukte brystbeltet litt før du tar det på og ha det ganske stramt rett mot huden. Så må du klikke på mode-knappen helt til det kommer opp et hjertesymbol, og dermed skal pulsen etterhvert poppe opp. Forutsatt at du har puls da såklart ← Blinker bare streker på min Kanskje batteriet er gåend som en sa ovenfor her ja.. skal sjekke ut det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå