Gå til innhold

Babysex

Gjest Gjest_Anonym_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet
:forvirret: En kveld la kjæresten min seg godt inntil meg, la seg til rette i armene mine som et barn, og kysset og sugde på det ene brystet mitt til han sovnet. Har aldri vært ute for det før hos en mann. Jeg har hørt om menn som vil være baby i sammenheng med sex. Bør jeg springe raskere en toget her eller? Eller er dette en normal oppførsel hos menn. Er ikke så veldig erfaren på området, selv om jeg er godt voksen. Er det noen som vet :sjenert:
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva så? Om han er en ok fyr ellers, og har et “kosebehov” av det slaget, så er det neppe noe å bekymre seg for?

Hadde nok smilt litt, pjusket han bak ørene, og fleipet med at han vekket morsinstinktet hos meg ;)

Gjest Shadowlyn
Skrevet
:ler: Jeg hadde ærlig talt synes det hadde vært litt creepy. :sjenert:
Skrevet

En svær bjelle ville ringt hos meg, hvertfall :ler:

Skrevet

det kan jo bare være at han bare ville kose med puppene dine? :klø:

Skrevet

Ikke trekk for raske slutninger her, gi det litt tid.

Om nå har en fascinasjon for puppene dine, og vil kose med dem på denne måten, hva har vel det å si i det store og hele?

Mange har seksuelle "ting" som kanskje ikke er så vanlige for andre. disse kommer gjerne fram en stund ut i forholdet, når man begynner å føle seg trygg på den andre. En trenger ikke å være "merkelig" av den grunn.

Har han andre gode egenskaper, og det bare er dette du reagerer på, får du finne ut hva som veier tyngst for deg.

Skrevet

Jeg tenkte det samme.

Trenger nødvendigvis ikke være "babysex" (for å bruke det ordet du bruker, trådstarter), men rett og slett at han ville kose/slikke/kysse/suge på puppene dine.

Gjest Gjest
Skrevet
DING DONG!!

Ja kom inn?

Lurer på hva Frerud hadde sagt om dette.

Men jeg ville nok sagt run forest run!

Skrevet

Eeehm...ja, det er merkelig, men jeg ville spurt han om det før jeg dumpet han. Det kan jo hende at han bare ville kose med puppene dine og ikke mente noe galt.

Hvordan er sexen ellers da? Var det bare denne gangen?

Gjest Gjest
Skrevet

Eeehm...ja, det er merkelig, men jeg ville spurt han om det før jeg dumpet han. Det kan jo hende at han bare ville kose med puppene dine og ikke mente noe galt.

Hvordan er sexen ellers da? Var det bare denne gangen?

[right][snapback=3242756][/right]

Ellers så er sexen upåklagelig, men må ofte ta intiativ. Og dette har bare hendt en gang. Men synes det var litt crepy, men nå er ikke jeg så erfaren heller. Derfor jeg spør.

Skrevet

Jeg må faktisk innrømme at det hørtes ganske koselig ut jeg. Er han sliten, hva er vel bedre enn å legge seg godt inntil en kvinnekropp og kjærtegne den før man sovner. Kanskje han var for sliten til å ha sex?

Snakk om det. Den beste måten å forstå hva han føler og meiner.

Skrevet
Ellers så er sexen upåklagelig, men må ofte ta intiativ. Og dette har bare hendt en gang. Men synes det var litt crepy, men nå er ikke jeg så erfaren heller. Derfor jeg spør.

Har det bare skjedd en gang ville ikke jeg brydd meg med det. Kanskje han var trøtt, og hadde lyst å kose litt, så sovnet han av. Enkelt og greit. Jeg hadde nok vekket han og fnist litt ;)

Hadde det skjedd flere ganger hadde jeg nok reagert og spurt han hva han egentlig styrer med.

Gjest gjest1
Skrevet

han forrige gnålte på puppene mine mange ganger men han (ei heller jeg) var ikke interessert i noe babybleiemammasex! Føsj! En må da ha lov til å leke med det man kan for det?

Gjest splæsj
Skrevet

Jeg kan være med på mye rart for å glede partneren, jeg. Har ikke helt a4-tenningsmønster selv, så. :sjarmor:

Om dette var det ultimate innen sex for partneren jeg var sammen med, kunne jeg gjerne prøvd det - selv om det ikke er noe jeg tenner på selv.

Heller ikke det verste jeg har hørt om.

Vi mennesker tenner på så mye rart, og mange er veldig raskt ute med :fy_fy:

Gjest lurven
Skrevet

man sover så mye bedre hvis man får sutte litt på puppen til dama først,det er helt normalt

Gjest roxy ikke innlogget
Skrevet

hva var problemet?

herregud..lager problemer ut av alt jo...

du har ingenting å beskymre deg for trådstarter, og å kalle overskriften babysex var littvell dramatisk. Vær glad du har en kosen type som liker puppene dine og ikke analyser alt.

Skrevet

Jeg må faktisk innrømme at det hørtes ganske koselig ut jeg. Er han sliten, hva er vel bedre enn å legge seg godt inntil en kvinnekropp og kjærtegne den før man sovner. Kanskje han var for sliten til å ha sex?

Snakk om det. Den beste måten å forstå hva han føler og meiner.

man sover så mye bedre hvis man får sutte litt på puppen til dama først,det er helt normalt

Tilsluttes! Makan til oppstyr - hva har han gjort galt lizzzzom? :forvirret:

Skal love deg at jeg ikke blir sur hvis min pupp får oppmerksomhet - tror din fantasi er vill & gal. ;)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Poenget her må vel være at du synes det er creepy, ikke hva alle andre tror eller mener? Ting du synes er creepy som involverer din kropp, enten det er snakk om sex eller kos, bør du kunne si nei til. Det er din kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...