Chiquita Skrevet 4. desember 2002 #1 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvilken av The Sims expanison packs synes dere er best?? Jeg har The Sims House Party, men jeg kunne tenke meg en "pakke" til... Noen "anbefalinger"??? *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #2 Del Skrevet 4. desember 2002 hot date og vacation er festlige på den måten at du kan bevege deg ut av nabolaget, og dra på shopping downtown (hot date), eller dra til diverse feriesteder. du kan også bygge butikker/restauranter og feriemål selv. nå er også sims online kommet. den kan du laste ned gratis på f.eks www.gameplanet. vær obs på at de krever et kredittkortnummer. dette er nok for å luke ut useriøse spillere. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. desember 2002 #3 Del Skrevet 6. desember 2002 Har bare ren "the sims" jeg, og ønsker meg definitvt noen utvidelser, men vet ikke helt hva.... angående online-spillet.... det skal jo koste en viss sum i månende/året å spille det, i tillegg til å kjøpe selve spillet, slik jeg har forstått det. Er det det de krever kredittkortnummer til? Sånn bortsett fra det... penger til spill eksisterer det null av her i huset, så vi holder oss til det vi har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2002 #4 Del Skrevet 9. desember 2002 the sims online er gratis en periode, det dreier seg om en betaversjon. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2002 #5 Del Skrevet 11. desember 2002 Hei, jeg har både HOT Date og On vacation. Må bare si at jeg ble skikkelig lei av Sims, og det hjalp ikke å køpe On vacation heller. Men det er kanskje fordi at etter den siste ekstra pakken ble spillet så stooort at det hakker masse og går tregt når jeg spiller :x Men av de to synes jeg HOT Date er best.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 11. desember 2002 #6 Del Skrevet 11. desember 2002 Og den som har lyst til å sende meg en hvilken somhelst utvidelse av spillet som en julegave er mer enn velkommen. dog som krav, den må ikke kreve en ORIGINAL utgave av grunn-spillet, for det har jeg da ikke.... blir tidvis lei jeg også, men da bare spiller jeg det ikke på en måned eller to, eller så reinstallerer jeg det, så jeg må begynne alle familiene på nytt, og vips, så er ei "hjemme-alene-helg" redda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. desember 2002 #7 Del Skrevet 15. desember 2002 Veldig glad i Hot Date og Unleashed, jeg. :D - Miamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. desember 2002 #8 Del Skrevet 16. desember 2002 Og jeg ønsker meg dem. Eller, living large også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå