Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #1 Skrevet 4. desember 2002 Hva er din sykeste uttalelse noensinne? Har du noen gang åpnet kjeften og driti deg ut noe så jævlig at du får psykiske problemer bare av og tenke på det? Vil ikke røpe min uttalelse den var så psyko at den ikke egner seg gjengitt noe sted noensinne. Men hører gjerne om andres opplevelser , så jeg kan føle meg litt bedre.... :oops: :oops: :oops: :oops: Vennlig hilsen anonym
Gjest sexysadie Skrevet 4. desember 2002 #2 Skrevet 4. desember 2002 jeg får fremdeles frysninger av den gangen jeg presterte å si til en kompis som prøvde å forklare meg hvem den nye dama hans var: Å Camilla ja, den der blonde magre røya ja. Kameraten min talte ikke m meg på flere dager etter den setningen der. Forståelig!
Gjest Lottemor Skrevet 4. desember 2002 #3 Skrevet 4. desember 2002 huff det blir vel en kombinasjon av det styggeste og det sykeste jeg noen gang har sakt..... Har en venninne som heletiden syter over at hn ikke får seg type,hn er no snart 23 og har aldrig hatt et forhold..... Hun kan sitte og klage og si ting som at jeg ikke trenger å prøve å finne en type ,men heller har problemmer med å velge en blandt mange som (ut i fra henne ) løper etter meg..... Når hun blir "sjekka opp " så skremmer hun dem med ufyselige uttalelser osv.... Hun er alltid sur og grinete og aldrig er det et smil om munnen hennes så sant du ikke kjøper en sjokolade til henne eller cola..... En dag satt hun å søt og jeg var blitt lei av å høre hennes forvrengte syn på hvor enkelt jeg hadde det...... Så kom tankene mine ut,jeg sa det jeg tenkte uten å vite at jeg sa det og det som ble sakt var : det er like stor sjangs at du får deg type som at jeg skal vinne i lotto uten å levere inn kupong huff...klarte ikke ro bort den nei....
Frk Doodad Skrevet 4. desember 2002 #4 Skrevet 4. desember 2002 Skrek til en kollega: 'Din syke faen' i fylla mens alle andre kollegaene var til stede.....Ikke så kult å være meg dagen derpå nei..
Gjest pulverheksa Skrevet 4. desember 2002 #5 Skrevet 4. desember 2002 Jeg elsker sjølpoppa popcorn, så en sjelden gang vi lagde det, utbrøt jeg: Popcorn er så godt, det burde vi skrelle oftere. Snakker egentlig ofte raskere enn hjernen tenker.
Anie Skrevet 4. desember 2002 #6 Skrevet 4. desember 2002 Eh... øhm.... tja hva skal jeg velge da. Jeg har nok en tendens til å snakke før jeg tenker - jeg får kanskje ikke psykiske problemer av å tenke på det - men jeg fortrenger det ganske så fort :oops: Jeg velger å komme med de mest uskyldige jeg "dere er så kjedelige altså, neste år gidder jeg ihvertfall ikke å være russ med dere" "klarer du å kjøre til Sverige da, ække det vanskelig æ" Også var det en venninne av meg som hadde blitt oppringt av et ukjent nummer, som hun lurte på hvem var, og da kom det så kjekt fra meg; "kan du ikke bare se i telefonkatalogen" :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #7 Skrevet 4. desember 2002 Popcorn er så godt, det burde vi skrelle oftere. Fy fa*n, sa du det?! :o Jeg hadde dødd om jeg sa noe så innmari teit, altså! Den replikken var det virkelig sus i! Har dere veldig dårlig selvtillit, Pulverheksa og Anie? Hvis dere føler at dere dreit dere skikkelig ut med de kommentarene har dere virkelig ikke opplevd mye fælt her i livet!
Anie Skrevet 4. desember 2002 #8 Skrevet 4. desember 2002 Har dere veldig dårlig selvtillit' date=' Pulverheksa og Anie? Hvis dere føler at dere dreit dere skikkelig ut med de kommentarene har dere virkelig ikke opplevd mye fælt her i livet! [/quote'] :-? :-? Om du leser mitt innlegg en gang til, så ser du kanskje at jeg kommenterer at disse utsagna var uskyldig morro!!! Og om jeg hadde trodd at jeg hadde dreti meg skikkelig ut, så hadde jeg vel ikke sagt det på nytt - og blitt dreti ut en gang til
Midnattsol Skrevet 4. desember 2002 #9 Skrevet 4. desember 2002 Hvis dere føler at dere dreit dere skikkelig ut med de kommentarene har dere virkelig ikke opplevd mye fælt her i livet! So?? Da er de vel HELDIGE da? Hvem ønsker vel å oppleve noe fælt?? (sorry avsporinga)
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #10 Skrevet 4. desember 2002 Det er jo fint for dem som har et sånn enkelt liv, men det gjesten som startet tråden spurte om var: Hva er din sykeste uttalelse noensinne? Har du noen gang åpnet kjeften og driti deg ut noe så jævlig at du får psykiske problemer bare av og tenke på det? ikke den største tabben i en alder av 12 år.
Anie Skrevet 4. desember 2002 #11 Skrevet 4. desember 2002 Det er jo fint for dem som har et sånn enkelt liv, men det gjesten som startet tråden spurte om var: ikke den største tabben i en alder av 12 år. Å hjelpes meg kjære gjest, har du ikke mer å henge deg opp i enn dette :-? Jeg beklager virkelig så mye at jeg tok meg den rettigheten og svarte på et innlegg som jeg tolket og svarte litt annerledes enn det som ble spurt etter. :-? :-? Er det virkelig mulig......
Gjest Cruella Skrevet 4. desember 2002 #12 Skrevet 4. desember 2002 Jeg gratulerte en tidligere kollega med det jeg trodde var en graviditet, men som viste seg å være en 5-10 kilos juleferie..... :oops: Lisa-Beth
siina Skrevet 5. desember 2002 #13 Skrevet 5. desember 2002 Knis Lisa-Beth.. Tøff hverdag -mild ost -siina-
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 5. desember 2002 #14 Skrevet 5. desember 2002 Hehe.. Åh.. Fnis! Jo... Venninna mi og jeg snakket om adopsjon. En adopert gutt satt litt bortenfor oss, men kunne høre hva vi snakket om. Så sa venninna mi: "Jeg skal ikke ha barn, vil mye heller adoptere." Så kom det fra meg: "Æsj! Tenk om du får et skittent barn!" Jeg skjønner ikke hvorfor jeg sa det, jeg vil jo helst adoptere selv. Og den gutten som satt bortenfor oss er helt skjønn. Sukk.. Den angrer jeg på! :-? Også var det en gang da noen maste sånn på meg, så ropte jeg: "Hold kjeften din, din jævla hore!!" Tror ikke vi har pratet sammen siden.. Jeg har mange andre dumme ting også, men orker ikke ramse opp mer tror jeg.. :oops: Skammer meg egentlig.
Gjest Frøken Dings Skrevet 5. desember 2002 #15 Skrevet 5. desember 2002 "Gleder meg til å vite hvordan det føles å ha rier!" :o
Gjest pulverheksa Skrevet 5. desember 2002 #16 Skrevet 5. desember 2002 Må vel til og forsvare meg igjen. popcorn uttalelsen min er vel mer et eksempel på teit uttalelse en "syk". For å å si det sånn, jeg lider ikke av traumer etter å ha uttalt meg litt skjevt om popcorn. Dessuten trodde jeg tråden var mentt som et morsomt innslag.
Silfen Skrevet 5. desember 2002 #17 Skrevet 5. desember 2002 Det ondeste jeg har sagt: gå og ta livet av deg, du kommer til å ende opp alene anyway.
Miss Fishy Skrevet 5. desember 2002 #18 Skrevet 5. desember 2002 Også bare søtt fra Sias verden: Jeg har en irriterende evne til å alltid si at jeg reiser trådløst når vaktene i sikkerhetskontrollen på flyplassen ber om å få se billetten min... :oops: En ting er om det skjedde EN gang, men det skjer nesten hver eneste gang jeg reiser BILLETTLØST (heter det visst, ja ;-)). Jeg fatter ikke hvorfor. Det har bare bitt seg fast... Skjønner aldri hva jeg har sagt før jeg har sagt det, og da må jeg si litt sånn "dumme meg" og slå meg litt i hodet og blafre litt med øyenvippene og le litt med de flirende vaktene... Eller forresten, jeg har en historie som ikke er søt også.. den skammer jeg meg over ennå... På ungdomsskolen gikk jeg året over ei jente som var veldig stor, og som alltid plaget andre og krevde mye oppmerksomhet. Jeg tror jeg var litt irritert på henne, for hun trodde liksom hun var sååå kul uten å være det.. (selv var jeg absolutt ikke kul, så kanskje var jeg bare misunnelig). En gang satt jeg i gangen sammen med noen andre venninner, og så kom denne jenta spankulerende forbi. Av en eller annen idiotisk grunn datt det ut av meg en spydig kommentar om utseendet hennes som hun MÅ ha ha hørt. Jeg pleier aldri å si noe stygt til noen, og dette her var jo direkte slemt. Jeg tror jeg prøvde å tråkke på henne for å liksom fremstå som kul foran vennene mine. Noe så dustete! Aldri mer! Jeg har tenkt på det mange ganger senere.
veslemor Skrevet 6. desember 2002 #19 Skrevet 6. desember 2002 Uff, det dummeste jeg noengang har sagt (ihvertfall klin edru) var en liten stund etter at jeg møtte min nåværende samboer. Vi lå i senga på natta og prata (slutt på det nå gitt ) og han spurte om jeg syntes han var kjekk og se på? "Jada, du er ingen supermodell, men du er jo kjekk." Og dette klarte jeg å si til den kjekkeste gutten jeg noengang har møtt! :o Skjønte ikke hva jeg hadde sagt før han begynte å le, og spurte om det alltid var på den måten jeg smigret gutter.. :oops: "Det var ikke sånn ment, eeh, jammen, jeg er trøtt, og du ER supermodell, nesten, men ikke så høy, også atte menneh" Noen ganger lar jeg munnen bable uten å egentlig høre hva jeg selv sier. Urk ! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå