Gjest Jåla Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Er det noen her som har erfaring med og som faktisk har fått refuntert utgifter de hadde til Norsk Toll avgift ? Bare lurer på om det virkelig fungerer. Jeg har bestilt fra Strawberrynet før, da ting under 200 kr. Men det er ikke så mye man får da akkurat....har tenkt meg over på litt kostbare saker, men ønsker altså ikke denne tollen.
Little sister Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Hvis du søker på denne siden, så vil du finne mange poster om dette. Der står det også eksempel på hva du kan skrive.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 har fått tilbake de 3 gangene jeg har bestillt over 200 kr. både de 80 kr i tollbehandling og 24 prs moms. ta digitalfoto av den lappen du får i posten og send den på email og skriv navn,bestillingsnr,beløp.og kortnr.
LilleBille Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Jeg gjorde dette. Sendte det på fredag - og fikk bekreftelse fra dem i dag at toll og gebyr ville bli overført i løpet av en uke eller to. Synes det var utrolig raskt ekspedert.
Søtpotita Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Eg har tatt bilde av kvitteringa og sendt til strawberrynet. Dette gjorde eg i sist veke, og har endå ikkje fått svar. Kor lang tid er det vanleg at dette tek? Kanskje eg skreiv til feil mailadresse? :klø: Mailadresse slettet ihht KGs regler. Mie (mod) Endret 22. juni 2006 av Mie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå