Gå til innhold

Engelsktest på nettet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktfat
Skrevet

det står at serveren er litt ustabil pga stor trafikk, prøv igjen senere om du ikke kommer inn.

Skrevet
det står at serveren er litt ustabil pga stor trafikk, prøv igjen senere om du ikke kommer inn.

Det er ikke det som er problemet. Men når man først har kommet seg inn på Statsjobb sine sider så står det ingenting om hverken noen testportal eller engelsktest.

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er ikke det som er problemet. Men når man først har kommet seg inn på Statsjobb sine sider så står det ingenting om hverken noen testportal eller engelsktest.

Jepp... Gledet seg til test :)

Gjest Gjest
Skrevet

Du må i alle fall legge inn bransje etc opp i høyre hjørne...så kommer du til testen....men så dukker neste problem opp "tilgangskode" - hvor får man den?

Gjest Gjesta
Skrevet
Du må i alle fall legge inn bransje etc opp i høyre hjørne...så kommer du til testen....men så dukker neste problem opp "tilgangskode" - hvor får man den?

det tror jeg er noe annet?

Gjest Gjest
Skrevet
det tror jeg er noe annet?

Neida, du kommer til testen. adgangsgreiene står nederst på siden før du skal skrive navn.

Gjest Fruktfat
Skrevet

aha, gikk ikke så langt jeg... ;)

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Skjønner ingenting jeg. :sjenert:

Hvilken bransje skal man velge?

Gjest Gjesta
Skrevet

dette var merkelig. jeg skjønte ikke at dette var den samme testen jeg... men min bransje står ikke der en gang. jeg jobber innen IT, hvilken bransje skal jeg velge da??

Gjest Gjest
Skrevet

funker som f dette.

Velg bransje etc

så kommer du til en side hvor adgangskode for din bransje oppgis nederst. Så skal du registrere deg med navn og mail - så får du "passord" på mail.

Tok engelsktest og fikk en T-score på 80.. :)

Gjest Gjesta
Skrevet
funker som f dette.

Velg bransje etc

så kommer du til en side hvor adgangskode for din bransje oppgis nederst. Så skal du registrere deg med navn og mail - så får du "passord" på mail.

Å crap, det fungerer ikke fra jobb, så får ta det når jeg kommer hjem :)

Skrevet
funker som f dette.

Velg bransje etc

Hav er poenget med en test med så mye pes på forhånd? Blir ikke mange som gidder å ta den da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...