Gjest Gjest_Spent_* Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Hei! jeg har prøvd å legge ut i graviditetsforumet, men virker ikke som om noen vet... Jeg spotter alltid før mensen, som regel begynner det en drøy uke før første mensdag, har ellers veldig stabil syklus. Spottingen er såpass liten at jeg ikke trenger skifte truseinnlegg mer enn midt på dagen, og er ingenting om natta. Det er mørk utflod, litt rødbrunn eller brun. Det siste halvåret (i alle fall, er vel egentlig det siste året) kan jeg huske EN gang jeg spottet under en uke før mensen. Jeg venter mensen i dag/i morgen (hadde tidlig el, så kan jo hende den kommer tidligere) Har litt pms, hverken mer eller mindre enn det vanlige. Pittelitt murring. Spottet pittelitt på onsdag, pittelitt i går og har ikke merket noe i dag. Det jeg lurer på, er: Kan jeg være gravid selvom jeg spotter, eller er alt håp for denne syklusen ute når jeg har pms og har spottet et par dager? Er bare PP3, men er så utålmodig, har ønsket å bli prøver i så mange år...
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Ja du kan fint være gravid selv om du spotter og har PMS symptomer. Graviditetsymptomer og PMS symptomer er nesten like. Det er mange som har spottet eller blødd litt de første ukene av et svangerskap og har fått friske babyer. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå