Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dame36
Skrevet

http://www.efi.no/in/

lar meg vanligvis ikke friste av sånne tilbud, mye søppel der ute... men denne var faktisk temmelig bra! :) Jeg har stri, mørk hårvekst og må barbere leggene hver dag

(eller hver 4. time...) :grine:

Og så slipper man griseriet med barbergelé - anbefales :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne er faktisk jeg også veldig fornøyd med!!

Gjest dame36
Skrevet

hehe, snakk om at vi er blitt skeptiske forbrukere - men det er jo også utrolig hvor mye rart og ubrukelig som blir satt i produksjon?? :)

Skrevet

Jeg har hatt den en stund. Har aldri tenkt på den som bra eller dårlig. Men jeg har sett at de selger den i vanlige butikker i mange Øst-Europeiske land. (eh.. tre land, har ikke vært i så mange land i det siste.)

Men jeg har meldt meg ut av den klubben allerede da. Følte at man fikk pakker litt for ofte..

Gjest dame36
Skrevet

ja, det skulle kanskje vært et alternativ til hvor ofte pakkene blir sendt ut

Gjest Fruktfat
Skrevet

hvorfor lurte dere meg inn på denne siden? nå har jeg bestilt prøver på stort sett alt der, hehehe... :kgblunk:

Gjest dame36
Skrevet

hehe, bestile zink'en også jeg da... :sjenert:

Skrevet

Jeg bestilte høvelen og hoppet over det andre. Best å ikke se for da blir lommeboka kjapt tom.

Gjest Fruktfat
Skrevet
Jeg bestilte høvelen og hoppet over det andre. Best å ikke se for da blir lommeboka kjapt tom.

men det var jo GRATIS jo :icon_lol:

jeg avbestiller alltid etter at jeg har fått pakka, gidder ikke å abbonere på sånt. :)

Skrevet

har bestilt prøve, hvor lang tid tar det før man får den da? vil prøve jeg og.

(bruker epilator på beina da, da slipper jeg gjøre det så ofte og ingen røde prikker, men under armer og bikinilinje har jeg fremdeles ikke noe jeg er 100% fornøyd med, så håper på denne.)

Skrevet

Appropo bikinilinje så kunne den vært litt mer praktisk syns jeg!

Den er litt klumpete på en måte... Men for all del, den "kremen" rundt er så genial at det er verdt det!

Skrevet
men det var jo GRATIS jo  :icon_lol: 

jeg avbestiller alltid etter at jeg har fått pakka, gidder ikke å abbonere på sånt.  :)

Jeg er ikke så god til å bestille gratisprøver, som jeg er til å handle. Jeg veit hvor lettlurt jeg er og hvor mye jeg "trenger" så derfor holder jeg meg unna slike sider.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fekk denne idag, og har ikkje fått prøvd den endå. Men det verkar som ein kan velga kor ofte ein skal få tilsendt nye blader?

Og korleis melde ein seg ut? Må ein ringe?

Skrevet

har fått den jeg og, og prøvd den. virker veldig bra synes jeg.

og man kan avbestille sendinger om man ikke ønsker de hele tiden.

er ikke sikker på om man måtte ringe eller om det er andre måter å avbestille en eller flere sendinger på...

men man kan helt sikkert ringe også for å avslutte abonementet.

Skrevet

Jeg fikk også min i dag. Swff så hadde jeg barbert meg i morges så jeg må vente med å bedømme den.

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg fikk den også idag! skal hoppe i dusjen og prøve den nå.

Skrevet
jeg fikk den også idag! skal hoppe i dusjen og prøve den nå.

Venter spent på respons!! :icon_surprised:

Gjest Fruktfat
Skrevet

det var en meget behagelig barbering! :Nikke:

det var som å føre et såpestykke over huden! veldig bra.

det negative var at det var litt vanskelig å skylle ut hår (lårene mine har sluppet unna barbering lenge, men nå var det på tide igjen, og det syntes på høvelen :kgblunk: )

den er ikke akkurat liten og nett, så man må være litt sprekere (= skreve mer) når man skal frisere blomsten

og det ser ut som om den blir fort oppbrukt

men dette er småplukk, det er den beste høvelen jeg har brukt! :)

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg synes den er veldig bra på legger og armhuler. Har hatt den ganske lenge. Men bikinilinja har jeg gitt opp... Dessuten blir skaftet veldig glatt og vanskelig å holde i når den blir full av den såpa (i dusjen)

men jeg bruker bare den på legger og armhuler, så bruker jeg vanlig høvel på bikinilinje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...