Gå til innhold

Juletreet ranet

Anne Mona

Anbefalte innlegg

Magne Furuholmens jultre på Santralstasjonen ble robbet i natt. Han hadde pyntet det i sedler og mynter av 14 000 kroner. Er vi overrasket? Jeg syns egentlig det var ganske provoserende, jeg, og har en viss forståelse for de som ikke kunne la pengene være. Håper de hadde brukt for "julepynten" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

he he :)

furuholmen selv håpet at de hadde bruk for pengene. synes det var en knakende ide å bruke honoraret som pynt. kanskje han ville si sitt om jula?

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ideen til Magne Furuholmen var bra jeg. Han symboliserer jo bare hva samfunnet tenker på: Penger, penger og penger. Jula handler ikke om penger og gaver, det handler om helt andre ting. Og det synes jeg han fikk frem... Hurra for Magne, som faktisk har mye penger, men som alikevel har beina godt plantet på jorda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Magne Furuholmen gjorde dette for å få PR. Han er jo aldri i media lenger og skal noen snakke om A-ha, så er det Morten Harket som får oppmerksomheten.

Hallo, vi alle vet at et slik tre som er pyntet med penger kommer til å bli ranet. Så det er jo det geniale stuntet. Vips. Treet blir ranet og Mangne Furuholmen blir intervjuet. Genialt enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk nå på en ting.. NSB... de sliter av og til... klager støtt og stadig på at de ikke har penger til utbedring av visse jernbane strekninger og vogn sett... men å gi 336000kr fordelt på 24 dager det blir 14000kr til en ny kunstner fordi han/hun skal dekorere et juletre? De burde vel ha annet å bruke pengene på? ny klokker kanskje? så togene kanskje blir litt mer presise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...