Anne Mona Skrevet 4. desember 2002 #1 Del Skrevet 4. desember 2002 Magne Furuholmens jultre på Santralstasjonen ble robbet i natt. Han hadde pyntet det i sedler og mynter av 14 000 kroner. Er vi overrasket? Jeg syns egentlig det var ganske provoserende, jeg, og har en viss forståelse for de som ikke kunne la pengene være. Håper de hadde brukt for "julepynten" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #2 Del Skrevet 4. desember 2002 he he furuholmen selv håpet at de hadde bruk for pengene. synes det var en knakende ide å bruke honoraret som pynt. kanskje han ville si sitt om jula? *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Mona Skrevet 4. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 4. desember 2002 he he furuholmen selv håpet at de hadde bruk for pengene. Å ja, så mye for heftig diskusjon på det emnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 4. desember 2002 #4 Del Skrevet 4. desember 2002 Pyntet han et tre med penger? Jaha... Det høres ikke fint ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. desember 2002 #5 Del Skrevet 4. desember 2002 Magne, hvis du ser dette: Jeg trenger et juletre. Send meg gjerne en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 5. desember 2002 #6 Del Skrevet 5. desember 2002 Slenger meg på den Starya. Magne, e-mail meg også. Penger har man alltid bruk for.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. desember 2002 #7 Del Skrevet 5. desember 2002 Det er ganske naivt da, å tro at 14000 lett tilgjengelig på veggen utenfor Oslo S ikke blir stjålet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 6. desember 2002 #8 Del Skrevet 6. desember 2002 Helt greit synes jeg. Bedre at noen får brukt pengene enn at de skal stå der til pynt å bli ødelagt av vær og vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Posh Skrevet 6. desember 2002 #9 Del Skrevet 6. desember 2002 Synes ideen til Magne Furuholmen var bra jeg. Han symboliserer jo bare hva samfunnet tenker på: Penger, penger og penger. Jula handler ikke om penger og gaver, det handler om helt andre ting. Og det synes jeg han fikk frem... Hurra for Magne, som faktisk har mye penger, men som alikevel har beina godt plantet på jorda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1066 Skrevet 7. desember 2002 #10 Del Skrevet 7. desember 2002 Var på Oslo S igår. De som egentlig er ranet er de som har betalt 14 000 for de juletrærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 7. desember 2002 #11 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg forstår ikke.... hva mente du, sistemann??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. desember 2002 #12 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg tror Magne Furuholmen gjorde dette for å få PR. Han er jo aldri i media lenger og skal noen snakke om A-ha, så er det Morten Harket som får oppmerksomheten. Hallo, vi alle vet at et slik tre som er pyntet med penger kommer til å bli ranet. Så det er jo det geniale stuntet. Vips. Treet blir ranet og Mangne Furuholmen blir intervjuet. Genialt enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnnyCash Skrevet 10. desember 2002 #13 Del Skrevet 10. desember 2002 tenk nå på en ting.. NSB... de sliter av og til... klager støtt og stadig på at de ikke har penger til utbedring av visse jernbane strekninger og vogn sett... men å gi 336000kr fordelt på 24 dager det blir 14000kr til en ny kunstner fordi han/hun skal dekorere et juletre? De burde vel ha annet å bruke pengene på? ny klokker kanskje? så togene kanskje blir litt mer presise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå