Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Nå er det bare én uke igjen til vi setter oss i bilen og kjører mot Sverige for hente valpen. Vi har ikke sett bilder av valpene siden de var 18 dager gamle, og de siste ukene har jeg vært rimelig skeptisk til hele prosjektet. Men så i dag, fikk jeg epost fra en av de som kjøpte valp i fjor, og hun lovroste både valpen de kjøpte og oppdretter. Nå er jeg litt roligere - og veldig spent! Vi skal bli hundeeiere!
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Så morsomt . Alltid spennende med et nytt kjæledyr. Blir det en lang biltur? Husker da jeg og mamma skulle hente en hund fra oppdretter, og da hadde vi en 5 timers biltur foran oss på tilbaketuren. Litt slitsomt og sikkert litt skummelt for valpen, men det var utrolig morsomt da vi endelig var hjemme. Du må fortelle hvordan turen gikk og hvordan valpen er når du har hentet den.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Ja, det blir en lang biltur - 100 mil hver vei! Får håper valpen ikke blir bilsyk...
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Ah... Nå fikk jeg akkurat tre e-poster fulle av bilder fra oppdretter. Helledussan, så nydelige de er! På ett bilde sover en valp med en annen valp sittende lett henslengt på hodet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå