Hilde Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Noen som vet om (forholdsvis) rimelige røde mosaikkfliser? De vi hittil har funnet har kostet minst 700,- per kvadrat, men det er kanskje mulig å finne noen billigere?
Grooo Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Har du "tatt runden" på Alnabru? Der er det 4-5 flissentre vegg i vegg. Har ikke vært der selv på en stund så jeg aner ikke hva de har...
Hilde Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2006 Jepp, vært der.. De dyreste kostet 1800,- per kvadrat!
Gjest Lea Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Har du prøvd Best pris fliser? For en stund siden hadde de røde mosaikkfliser på tilbud i inngangspartiet. Men de var ganske mørkerøde tror jeg. Ellers trenger dere kanskje ikke så mange kvadratmeter? Maxbo o.l. har ofte nedsatte "rester" stående. De er ikke så fryktelig dyre på fliser ellers heller faktisk.
Hilde Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2006 Legger inn oppdatering her jeg, siden vi endelig fant billige røde mosaikkfliser. Alle steder vi så kostet de som nevnt minst 700 per kvm, og de billigste var ikke spesielt fine heller. Gleden var derfor stor da vi fant fliser til 359,- på Flisdesign på skøyen! På toppen av det ga de meg 20%, siden jeg er OBOS-medlem. I tillegg hadde de tydeligvis gått et bra kundeservicekurs, av alle flisebutikkene jeg har vært var servicen hos Flisdesign desidert best. Skulle nesten tro jeg var ansatt nå, så mye reklame som dette ble, men jeg er bare veldig fornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Legger inn oppdatering her jeg, siden vi endelig fant billige røde mosaikkfliser. Alle steder vi så kostet de som nevnt minst 700 per kvm, og de billigste var ikke spesielt fine heller. Gleden var derfor stor da vi fant fliser til 359,- på Flisdesign på skøyen! På toppen av det ga de meg 20%, siden jeg er OBOS-medlem. I tillegg hadde de tydeligvis gått et bra kundeservicekurs, av alle flisebutikkene jeg har vært var servicen hos Flisdesign desidert best. Skulle nesten tro jeg var ansatt nå, så mye reklame som dette ble, men jeg er bare veldig fornøyd! ← De trenger all den reklamen de kan få.
Pasha Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 litt seint nå men.. hender jo ofte at flisekompaniet har bra avslag på fliser. da jeg kjøpte fliser der hadde de inntil 50 (eler var det 70) % på mange av mossaik flisene sine
Hilde Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2006 Ja, de hadde 50% når vi var der, men de vi ville ha kostet 3000 i utgangspunktet..
Arkana Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Tusen takk for godt tips! Vi skal selv legge mosaikkfliser (ikke røde da) på kjøkkenet i sommer, og har lurt på hvor vi skal lete i jungelen av flisebutikker. Og så er vi OBOS-medlemmer, så 20% rabatt sier vi ikke nei til!
Charmina Skrevet 5. juni 2006 #11 Skrevet 5. juni 2006 Så flott at det ordnet seg da Og det ble jo billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå