Gå til innhold

Mistet sexlyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok P staven for en stund siden, og etter 14 dagers mens, så var jeg endelig igang. Men føler at jeg har blitt mer daff og ikke orker noe om kvelden lenger. Vi har et fantastisk herlig og rått sex liv, og så plutselig til nesten ingenting? Vi har hatt to kjappiser de siste 5 dagene og udag drar jeg på ferie. Noen som har erfaring med denne staven? Noen som opplevde mindre sex lyst? VEldig frustrerende, fo jeg vil ikke ta den ut før jeg er helt sikker. Men er kanskje litt vanskelig å vite? Så derfor hjelper det med noen svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tja, tap av sexlyst og tretthet er oppført som hyppige bivirkninger, så skulle vel tro det er den om det ikke er andre årsaker? (problemer i forholdet, jobbstress, osv)

Jeg hadde iverfall fått den ut så fort som mulig før det påvirker mer permanent.

Skrevet

Jeg har hatt P-stav inne i litt over 2 år uten å merke noen slike bivirkninger. Men det er jo hormoner med i bildet her, så det kan selvsagt være en slik bivirknig.

Dette er jo som kjent forskjellig fra person til person.

Jeg vil iallefall sette inn igjen P-staven så fort jeg kan etter fødselen. Var kjempefornøyd med den i forhold til f. eks P-piller, som jeg hadde brukt i 16 år.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...