G.A. Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Ja, jeg prutet på brudekjolen min. Hadde valgt eg selskapskjole som jeg fikk sydd i hvitt. Siden den da ble "brudekjole", kostet den plutselig dobbelt så mye. Blei litt overrasket av dette. Grunnen til jeg valgte akkurat den brudesalongen var pga de gode prisene. Og plutselig kostet kjolen like mye som en vanlig brudekjole.. Så jeg prutet litt forsiktig, og fikk den til halv pris, dvs den opprinnelige prisen. Meget fornøyd Andre som pruter litt på brudekjolen?
G.A. Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. mai 2006 Hi hi, jeg får selvfølgelig ikke brukt kjolen min som jeg var så heldig å få billig. Får ikke plass til gravid-mage i den
Malama Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Gratulerer med spire i magen, selv om det betyr kjoletrøbbel. Nå har jeg aldri kjøpt brudekjole da, så jeg har ikke prutet, og det har ikke egentlig falt meg inn å skulle gjøre det heller. Men når de dobler prisen på en kjole fordi den "plutselig ble en brudekjole" så hadde jeg nok reagert ja. En pris er en pris, de burde ha skrevet "koster dette om den ikke skal være i hvitt, hvit er den dobbelt så dyr" på prislappen da.... Tøff er du som sa fra, vet ikke om jeg hadde turt. Dumt at du ikke får bruke den da, men... spiren er jo ønsket, så.. gratulerer igjen!
G.A. Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2006 Tøff er du som sa fra, vet ikke om jeg hadde turt. Er ikke umulig å prute her i Norge, selv om det ikke er vanlig. Utrolig nok har faktisk butikker som selger dyre/store ting lagt til litt ekstra på prisen, slik at tingene kan prutes på. Hvitevarer og møbler skal det alltid prutes på. Det er faktisk penger å spare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå