Gjest Thalassa Skrevet 19. juni 2006 #21 Del Skrevet 19. juni 2006 Mål forrige gang: rundt brystkassa:89 livet: 74 hoftene: 93 rundt høyre lår( ved lysken hvor det er breiest): 60 rundt leggen:36 rundt over armen:30 ← mål i dag: rundt brystkassa:91 livet:74 hoftene:92 magen,rundt navelen:82 (ikke målt tidligere) rundt høyre lår:58,5 leggen:37 rundt overarmen:29,5 Vekt:64 tatt i betraktning at jeg har tanta på besøk denne uka så sier jeg meg fornøyd. Jeg har gått ned en halv kilo siden forrige veiing. Skal prøve å få veid og målt meg en gang i uken. Synd jeg ikke har sånn fettklype, hadde vært kult å se hvor mye jeg hadde gått ned i fettprosent.. men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thalassa Skrevet 19. juni 2006 #22 Del Skrevet 19. juni 2006 tok den første johannesurte pilla for tja ca 1,5 time siden. Vet ikke hvor fort de begynner å funke osv, men føler meg mye mer avslappet og rolig inni meg. Kanskje jeg kan få sove til normale tider igjen. Har hatt slik sove 4 timer på ettermiddagen, være oppe til klokka 5-6 på natta hvor jeg sover igjen på morran , og så ettermiddagen igjen. Blir jo helt tussete av slikt. Og ikke faen om jeg skal ta sove tabletter eller noe annen skit. Da skal det isåfall være siste utvei. Men urter kan jeg strekke meg til.. Tenkte jeg skulle lage meg noe middag, tatt opp kalkun panetter med ost (kjempesunt !! ) tenkte jeg skulle ha salat ved siden av, og poteter, ville helst hatt ovnsstekte poteter men har ikke ovn så får kanskje bare koke og kanskje brune de litt i panna etterpå med noe krydder på. Tror faktisk jeg tar bernaisesaus til, må ha noen ordentlige måltider nå, spist lite i helgen vært helt uten matlyst. Og det fucker med forbrenningen som kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thalassa Skrevet 20. juni 2006 #23 Del Skrevet 20. juni 2006 God morgen! sovnet som en stein rundt syv-halv åtte tiden i går kveld, deilig! Første ordentlige søvnen jeg har hatt på noen uker. Nå har jeg akkurat spist frokost og lagd meg litt kaffe, så da kan dagen begynne! :rosasmil: I dag må jeg få gjort en del ting bl.a: tørke støv og vaske hybelen vaske tøy trene styrke, og GÅ en tur så jeg endelig kan få skrivd at jeg har gått 10000 skitt på skrittellertråden til trimmeguri vært sjelden nå siden jeg heller sykler enn går. også hmm.. lese i noen av bøkene mine kanskje, har en haug som bare ligger å venter på meg. Leser forøvrig Lost boken, (har Lostdilla) men den blir jeg nok ferdig med ganske kjapt i forhold til de andre bøkene Har ikke så mye andre planer, kanskje få med meg J og dra på shopping og kafe, må iallefall ha et par nye t-skjorter og noen truser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thalassa Skrevet 26. juni 2006 #24 Del Skrevet 26. juni 2006 gikk på vekta i dag og veide 63 kg! Kjempefornøyd! Har ikke målt meg men gjør det kanskje litt senere. Jeg har som mål å iallefall komme under 60, så får vi se. Har lyst til å gå ned til 55 siden kroppen som regel justerer seg ved å gå opp et par kg når man er ferdig med å "slanke" seg. (Jeg kaller det ikke for å slanke meg, jeg spiser bare litt sunnere og trimmer litt ekstra. Altså lever sunnere! Ellers hadde jeg ikke greid å gå ned tror jeg ) Har også fått komplementer i dag for at jeg har gått ned i vekt, litt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thalassa Skrevet 10. juli 2006 #25 Del Skrevet 10. juli 2006 Nå er det en stund siden jeg har vært innom.. sommer og sol da blir det gjerne slik. Nå står vekten rimelig stille, tror ikke jeg har gått noe opp så det er iallefall bra. Skal begynne med syklingen igjen snart siden jeg har hatt helt fri en periode. Meldte meg på Human Genographic Project i dag, blir spennende å se utkommet av det. Har mest lyst til å dra på stranden eller sole meg ute, men akk nei, jeg må bruke resten av dagen til å ta på kvistlakk siden vi skal male gangen i en ny og flatterende farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thalassa Skrevet 1. august 2006 #26 Del Skrevet 1. august 2006 På tide med en liten oppdatering kanskje... deilig med sommeren som har vært, vært på stranda og kost meg masse. Jordbær og moreller! står på stedet hvil på 63 kilo enda jeg spiser både is og sjokolade, er vel kanskje litt heldig sånn med å holde vekta. Har syklet litt turer og det er jo veldig gøy. Jeg har gitt opp vektene for øyeblikket, men de er gode å ha når jeg skal ned i vekt igjen. Skal IALLEFALL under 60, drømmen er 55 som jeg var stabil på tidligere. Men akkurat nå er jeg fornøyd med 4 kilos vektnedgang, det må jeg si. Nå for tiden har jeg lyst på både en liten hundevalp og baby.. men ikke mann.. Baby må nok vente noen år til jeg er ferdig med bachelor graden. Men skal kanskje skaffe meg hund nå snart. Er ikke noe partymenneske akkurat og da er det koselig med en liten kamerat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå