Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Må bare skrive for å få tømt hjertet litt :tristbla:

For tre uker siden fikk jeg ham jeg har likt i over ett år.. vi ble sammen og alt virka kjempebra, alle fortalte meg at vi så kjempefine ut og at vi så ut som om vi var helt oppslukte av hverandre. :sjenert:

så for tre dager siden slapp han bomba; han var ikke forelsket i meg og ønsket å kutte kontakten :overrasket:

Det kom helt ut av det blå, for han hadde snakket om hvor vi skulle reise sammen på ferie i sommer og slikt bare en time i forkant... :tristbla:

Har sånn kjærlighetssorg at jeg ikke klarer å få i meg en matbit engang nå... har så lyst å snakke med han, men jeg tror kanskje ikke det hjelper...

Hva skal jeg gjøre.........?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor gammel er han?

Dette virket jo veldig umodent. Han virker også veldig usikker på seg selv om hva han føler.

Skrevet

huff ikke bra..har møtt på typen selv, jeg.

jeg tror ikke det er mye du kan gjøre, uten å ligge lavt, kanskje han ombestemmer seg? hvis du virkelig vil ha mer med ham å gjøre, han virker jo mildt sagt ustabil.

jeg synes han virker ganske usikker på sine følelser.

jeg ville glemt han og gått videre.

Gjest Jente28
Skrevet

Kjærlighetssorg er endel av livet, og det går over. For noen tar det lang tid... Av egen erfaring så tror ikke jeg det er noe noen andre kan si eller fortelle deg, og så går det over... Jeg tror du kommer til å ha det vondt en stund, og savne han, noe som er helt normalt og sunt, helt til du plutselig en dag våkner opp, og så er ikke ting så ille lenger...

:klem:

Skrevet

Å, stakar lille!! :klem::klem:

Jeg håper ikke du blir fornærmet over at jeg sier både stakar og lille, jeg mener ingenting vondt med det, men i sånne situasjoner er vi alle litt små.

Gråt deg gjennom det, og så reiser du deg etterpå.

Det er selvfølgelig ikke det du vil høre nå, men en person som snakker om fremtiden den ene timen og dumper den andre, er ikke en person man vil satse på i det lange løp.

Det er bedre å sørge seg gjennom det hele nå, enn å bli sammen igjen. Noe er grunnleggende ødelagt når noe slikt er skjedd, og man kan ikke bare plukke opp tråden igjen der den glapp.

Så i den vonde tiden som følger nå, ta i mot alle klemmer du kan få, for det er det eneste som hjelper!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

men hva gjør du da hvis han kommer tilbake til deg og sier han ikke mente det likevel?

Klarer du å stole på han? Ville du ikke fått en tankevekker om at det blir så usikkert om hvor du har denne personen? Det finnes så mange andre fine som er litt "ryddigere" og tryggere på seg selv som er absolutt enklere å leve sammen med. Han der blir det bare trøbbel med i lang lang tid fremover hvis det "ordner" seg for dere.. Believe me..

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
men hva gjør du da hvis han kommer tilbake til deg og sier han ikke mente det likevel?

Klarer du å stole på han? Ville du ikke fått en tankevekker om at det blir så usikkert om hvor du har denne personen? Det finnes så mange andre fine som er litt "ryddigere" og tryggere på seg selv som er absolutt enklere å leve sammen med. Han der blir det bare trøbbel med i lang lang tid fremover hvis det "ordner" seg for dere.. Believe me..

Først av alt! takk for klemmer og trøst, trenger det virkelig nå :tristbla:

Jeg har bedt han om å komme innom idag så jeg får snakka med ham litt, vil så gjerne spørre ham om hva som gikk galt..hvorfor ting ble som de ble.. i tillegg, hvis jeg skal være helt ærlig.. så går jeg rundt og håper at han vil ta opp forholdet igjen :overrasket: selvom jeg også vet innerst inne at han ikke vil det og at jeg nedverdiger meg selv ved å spørre om det... :tristbla:

klarer ikke å formulere noen konkrete spørsmål, og det må jeg for om jeg ikke klarer å stille han konkrete spørsmål så får jeg heller ingen konkrete svar, da han egentlig ikke er så god til å "snakke" om slikt...noen forslag? hoff.... gruer meg litt.. men føler at jeg MÅ snakke med ham..

Gjest Embla s
Skrevet

Uff, stakkars deg :tristbla: kjærlighetssorg er så vondt :troest:

Jeg tror det hjelper å ha noen gode venner som "orker" høre på at du snakker,snakker,snakker om ham, forholdet og det som skjedde. Også håper jeg du har venner som etterhvert stabler deg på bena, tar deg med ut (selv om du ikke føler for det). Tiden leger alle sår, og det hjelper på å engasjere seg i andre ting selv om du egentlig føler mest for å ligge på senga og gråte mens du ser på bilder av ham og hører på trist musikk :tristbla:

Gjest gjest1
Skrevet

Fy flate.

Vær glad du ble kvitt han.

men sannsynligvis vil han komme tilbake og "berøve" deg.

Glem han. Det er mitt råd.

Skrevet

Jeg skrev tidligere idag at han skulle komme innom slik at jeg fikk snakke med ham... yeah right... tror dere han kom? åneida... ga ikke lyd ifra seg en gang :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg skrev tidligere idag at han skulle komme innom slik at jeg fikk snakke med ham... yeah right... tror dere han kom? åneida... ga ikke lyd ifra seg en gang :tristbla:

Beklager,men det der er så typisk.

Skrevet

uff, skjønner at du har det kjipt :tristbla:

men du får bare tenke at han nå har bevist at han ikke er noen å samle på.. selv om det sikkert ikke er så lett... han burde i hvertfall vært mann nok til å komme og snakke ut om det som har skjedd osv..

er jo greit for deg å få vite grunnen til at det gikk som det gikk..

men jeg gir deg i hvertfall en :klem: og så får du tenke at du fortjener bedre :)

for det gjør du garantert ;)

Skrevet

Kjærlighetssorg er vondt, og mens det står på virker det som en mager trøst at det kommer til å gå over. Det tar tid, men det går faktisk over etterhvert. Men bruk en stund på å være lei deg, få det ut, snakk med venninner. Og hvis det er en trøst, så høres han altfor umoden ut for deg :klem:

Gjest vega i.i.
Skrevet

Han høres kynisk ut. De fleste parforhold som pleier å ende med at det blir slutt, fører til at man knuller noen ganger det første året, lager felles mat osv. Bare for å skåne begge parter for et brudd er aldri lett.

Jeg vet ikke hvilket råd jeg skal gi deg. Du har fått gode råd om å være sosial og omgås venner, og jeg er enig.

Han virker som en som elsker makt, og du skal ikke havne i hans grøft jenta mi...

Hvordan går det med deg?

Jeg leste ikke når du posta innlegget, men vit at du vil finne deg en snill mann som bryr seg om dine følelser og ikke overkjører deg. En dag.

Klemmer fra meg også.

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

pingla vil slippe å forklare seg og er han ikke interessert så vil han slippe å se tårer fra deg og kanskje få spørsmålet om hvorfor dere ikke kan prøve likevel.

Nå tar du 2 dager fri fra alt... kontakt noen venninner kom deg ut av huset og få litt frisk luft så skal du se at alt blir litt lettere.

Han er absolutt ingenverdens ting å savne med den oppførselen.

Skrevet

Kom meg ut igår kveld for så å møte tilfeldig på han på en pub :overrasket:

Bestevennen hans kom bort til meg for å høre om det gikk bra med meg etter bruddet, og da jeg sa at jeg ikke skjønnte noenting av det som hadde skjedd ga han meg en liten forklaring.

Han trodde at fyren likte meg kjempegodt, men at han var redd jeg skulle bli kontrollerende og masete :overrasket:

Skrevet
Kom meg ut igår kveld for så å møte tilfeldig på han på en pub :overrasket:

Bestevennen hans kom bort til meg for å høre om det gikk bra med meg etter bruddet, og da jeg sa at jeg ikke skjønnte noenting av det som hadde skjedd ga han meg en liten forklaring.

Han trodde at fyren likte meg kjempegodt, men at han var redd jeg skulle bli kontrollerende og masete :overrasket:

Hmm... Fikk den følelsen etter det første innlegget ditt, at han var redd for å bli "for involvert". Har flere venninner som har opplevd det samme dessverre... Hvis han ikke engang kan møte deg og forklare deg hva som gikk galt, synes jeg ikke han er så mye å spare på. Det virker veldig umodent at kameratene hans må fortelle deg hva som har skjedd.

Skjønner selvfølgelig at dette er kjempetrist (og kom veldig brått på), men prøv å kom deg ut, tenk positivt og vær glad du har sjansen til å finne deg en litt mer voksen type :) Dette går nok bra skal du se!

Skrevet

Synes det er kjempetrist rett og slett :grine:

Tenker på han alle mine våkne timer og drømmer om han på natta.... :tristbla:

Tanken på at han liker meg gnager i bakhodet...hvis han liker meg så skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke kan være sammen.....

Gjest Gjest
Skrevet

kanskje han ikke er typen til å ha forhold? kanskje han trives best som singel?

Gjest Gjest
Skrevet
Synes det er kjempetrist rett og slett :grine:

Tenker på han alle mine våkne timer og drømmer om han på natta.... :tristbla:

Tanken på at han liker meg gnager i bakhodet...hvis han liker meg så skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke kan være sammen.....

Kjenner meg så utrlolig igjen..

Det er så vondt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han det gjelder for meg er heller ikke tøff nok til å fortelle sannheten.. han elsket meg sa han, men han stikker med en annen jente forde..

Noen gutter er bare så umodne, trangsynte og egeoistiske som få :sur:

En stoooooooooooooooooooor :klem: til deg...

Lykke til, håper du klarer reise deg fortere enn meg. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...