Gå til innhold

Korsett

Gjest Gjest_Pia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha korsett til min skjønne, lille kjole,

men så var det en venninne som snakket så varmt om det å ha korsett, så jeg gikk i butikken og prøvde.

Og gurimalla så flott det var!

Kjoeln sitter (enda) penere, og man føler seg ganske så lekker :).

Dere andre korsett-damer - hvor mye penger koster et ordentlig korsett? (Det jeg så på kostet 1200 - er det for mye/lite)?

Og til dere som ikke har prøvd - det anbefales! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på slike produkter henger gjerne pris og kvalitet sammen. Du kan godt få de billigere, men de er da kansje ikke like komfortable, eller holder inn like godt, eller er like justerbare ol. (Prøv litt forskellig, men ikke kjøp på nett uprøvd)

Noen kjøper korsett forde det holder inn og lager pen form på kroppen og puppene, andre forde de skal ha på seg pent undertøy. De som skal gjøre en jobb er gjerne dyrere.

Skrevet

Jeg har kjøpt mitt på brudesalongen der jeg har leid kjolen min.

Det er flott å se på,regulerbart og veldig behaglig å ha på,og det kostet "bare" 730 kroner...

Ble veldig positivt overrasket når hun sa prisen :)

Skrevet

Det hørtes ut som en grei pris, men uten å ha sett noe til stil og kvalitet kan jeg ikke si noe mer. De jeg har kjøpt har ligget på ca 2000,- kr, men da vet jeg at jeg får utrolig bra kvalitet som varer i mange år.

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_klara_*
Skrevet (endret)

Innlegg endret, i henhold til reglene er ikke reklame for eget foretak tillatt. Ta gjerne kontakt for annonsemuligheter.

vimse-mod

Endret av vimse
Skrevet

Tror mitt kostet ca 1200 kr. Kjøpte det i en brudesalong som solgte kjoler av det merket jeg hadde kjøpt.

Korsettet sitter kjempefint. (Vel, altså når jeg ikke er mer enn 5 mnd gravid...)

Det gjorde veldig mye for fasongen under kjolen.

Har brukt det under andre penkjoler også, og det er helt utrolig hvor bra det blir.

(Det er nemlig greit å ha forsøkt å gå i korsettet en hel dag før man gfter seg, så man vet at det er behagelig over tid. )

Kommer helt sikkert til å bryke det senere også, men kanskje uten strømpeholderene på... :sjenert:

Skrevet

Noen som har en "omregningstabell" når det gjelder størrelse på undertøy. Skal til Glasgow i helga og tenkte jeg skulle se litt på blant annet undertøy. Greit å vite hva min egen norske størrelse tilsvarer i UK størrelse, så blir det ikke så mye knot :-)

Gjest Gjest_klara_*
Skrevet (endret)

Gikk inn på avalos.... Men finner ikke korsetter jeg...skjønner ikke så mye av dette...Er det som heter figurformere??? Okei, okei har aldri brukt det før...men vet jeg skal ha det under brudekjolen....

Hei korsettene heter figurformere der i steden for korsett.

Innlegg endret, i henhold til reglene er ikke reklame for eget foretak tillatt. Ta gjerne kontakt for annonsemuligheter.

vimse-mod

Endret av vimse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...