Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:smile: Kult, gleder meg allerede!

Gjest Gjest
Skrevet

Disse tidligere bøndene - hvordan har det gått med dem da?

Det har jo sett rosenrødt ut for flere, men hvor lenge holdt det?

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Disse tidligere bøndene - hvordan har det gått med dem da?

Det har jo sett rosenrødt ut for flere, men hvor lenge holdt det?

Wenche har giftet seg med Thor Even.

Hvordan det går med de andre, vet jeg ikke. Men jeg tror at de som flyttet sammen, fortsatt bor sammen.

Gjest gjest1
Skrevet

Gleder meg, koselig program!

Lurer på hvordan det går med hu med øyenbryna og han fra Røros jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Alle ser stygge og kjedelige ut, jo. :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvem gidder å se det egentlig? :forvirret:

Skrevet

Jeg kommer nok til å se ja. Er jo litt koselig da. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Han Tore Jardar syntes jeg var kjekk!

Gjest Malina
Skrevet

Gleder meg! Synes programmet er kjempe koselig, og har sikkerlig sansen for Katrine Moholt! :)

Skrevet

Forrige sesong så jeg på fordi en av bøndene visste jeg godt hvem var, og da var det artig å se på og følge med hvordan det gikk med ham. I år skal jeg definitivt se på, fordi det er noen fra min barndomsbygd med!! :hoppe: Synes det er kjempegøy når det er kjentfolk med, jeg!

Forøvrig synes jeg det er et koselig program, jeg, da.

Håper den jeg kjenner til i år får nok brev til at vedkommende følges også :)

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke programlederen litt kunstig hyggelig og liker at bøndene faller for henne isteden...? :icon_question:

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Er ikke programlederen litt kunstig hyggelig og liker at bøndene faller for henne isteden...?  :icon_question:

Nei jeg synes ikke det.

Katrine er den perfekte programlederen i dette programmet.

Gjest synseren
Skrevet

Tor så kjekk ut. Gleder meg til en ny sesong med Bonderomantikk. Katrine Moholt er glimrende som programleder!

Gjest Gjest
Skrevet

Hva slags type mennesker liker dette programmet egentlig? Skapbønder, ekte bønder og saktmodige treginger? Ikke noe for oss urbanister hvertfall

:murvegg::murvegg:

Skrevet

Jeg synes det er et koselig program og jeg gleder meg masse til det begynner. De pleier jo å besøke bøndene som var med i forrige sesong for å se hvordan det har gått med dem. Katrine passer kjempegodt som programleder for det programmet.

Skrevet

Et veldig koselig og nært program uten sex, drugs and rock n`roll, som jeg synes det er litt mye av nå for tiden. Katrine Moholdt er en varm og fin programleder - vant forresten folkets gullfisk i går :)

Har bare fulgt sporadisk med på serien tidligere, men i år skal jeg se alt da en av bøndene er fra et område nært meg :)

Skrevet

Hmmm, bare meg som av en eller annen grunn ikke har sansen for Kathrine Moholt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...