Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Den 18 mai skal de 8 bøndene vises fram. Dette er de 8 bøndene i år: http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/bonderoman...ticle633138.ece Katrine Moholt er programleder i år også.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Disse tidligere bøndene - hvordan har det gått med dem da? Det har jo sett rosenrødt ut for flere, men hvor lenge holdt det?
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Disse tidligere bøndene - hvordan har det gått med dem da? Det har jo sett rosenrødt ut for flere, men hvor lenge holdt det? ← Wenche har giftet seg med Thor Even. Hvordan det går med de andre, vet jeg ikke. Men jeg tror at de som flyttet sammen, fortsatt bor sammen.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Gleder meg, koselig program! Lurer på hvordan det går med hu med øyenbryna og han fra Røros jeg.
Saeria Skrevet 12. mai 2006 #8 Skrevet 12. mai 2006 Jeg kommer nok til å se ja. Er jo litt koselig da.
Gjest Malina Skrevet 12. mai 2006 #11 Skrevet 12. mai 2006 Gleder meg! Synes programmet er kjempe koselig, og har sikkerlig sansen for Katrine Moholt!
Lassie Skrevet 12. mai 2006 #12 Skrevet 12. mai 2006 Forrige sesong så jeg på fordi en av bøndene visste jeg godt hvem var, og da var det artig å se på og følge med hvordan det gikk med ham. I år skal jeg definitivt se på, fordi det er noen fra min barndomsbygd med!! Synes det er kjempegøy når det er kjentfolk med, jeg! Forøvrig synes jeg det er et koselig program, jeg, da. Håper den jeg kjenner til i år får nok brev til at vedkommende følges også
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #13 Skrevet 13. mai 2006 Er ikke programlederen litt kunstig hyggelig og liker at bøndene faller for henne isteden...? :icon_question:
Gjest Trulselinemor Skrevet 13. mai 2006 #14 Skrevet 13. mai 2006 Er ikke programlederen litt kunstig hyggelig og liker at bøndene faller for henne isteden...? :icon_question: ← Nei jeg synes ikke det. Katrine er den perfekte programlederen i dette programmet.
Gjest synseren Skrevet 14. mai 2006 #15 Skrevet 14. mai 2006 Tor så kjekk ut. Gleder meg til en ny sesong med Bonderomantikk. Katrine Moholt er glimrende som programleder!
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #16 Skrevet 14. mai 2006 Hva slags type mennesker liker dette programmet egentlig? Skapbønder, ekte bønder og saktmodige treginger? Ikke noe for oss urbanister hvertfall
Nasseline Skrevet 14. mai 2006 #17 Skrevet 14. mai 2006 Jeg synes det er et koselig program og jeg gleder meg masse til det begynner. De pleier jo å besøke bøndene som var med i forrige sesong for å se hvordan det har gått med dem. Katrine passer kjempegodt som programleder for det programmet.
Ellisiv Skrevet 14. mai 2006 #19 Skrevet 14. mai 2006 Et veldig koselig og nært program uten sex, drugs and rock n`roll, som jeg synes det er litt mye av nå for tiden. Katrine Moholdt er en varm og fin programleder - vant forresten folkets gullfisk i går Har bare fulgt sporadisk med på serien tidligere, men i år skal jeg se alt da en av bøndene er fra et område nært meg
Rosenrød Skrevet 14. mai 2006 #20 Skrevet 14. mai 2006 Hmmm, bare meg som av en eller annen grunn ikke har sansen for Kathrine Moholt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå