Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s
Skrevet
Å, jeg kommer til å bli en elendig mor.  :tristbla:

Hvorfor det? :troest:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor det?  :troest:

Fordi jeg er så streng, ;) Og fordi jeg ikke eier sympati når det kommer til dårlige unnskyldninger. Og fordi jeg får fnatt av barn hehe :ler:

Gjest Gjest1
Skrevet
Fordi jeg er så streng, ;) Og fordi jeg ikke eier sympati når det kommer til dårlige unnskyldninger. Og fordi jeg får fnatt av barn hehe  :ler:

Ikke når det er dine egne. Man får helt nye grenser og følelser når det gjelder ens egne barn. Og det er ikke bare en floskel, jeg ser at det stemmer. :)

Gjest Embla s
Skrevet
Fordi jeg er så streng, ;) Og fordi jeg ikke eier sympati når det kommer til dårlige unnskyldninger. Og fordi jeg får fnatt av barn hehe  :ler:

Da tror jeg du blir en god mor jeg! Kanskje du klarer å oppdra barn som ikke blir vant til at hele verden snurrer rundt akkurat dem. Syns utrolig mange barn oppdras til å bli noen skikkelige egoistiske individualister :forvirret:

Skrevet
Da tror jeg du blir en god mor jeg! Kanskje du klarer å oppdra barn som ikke blir vant til at hele verden snurrer rundt akkurat dem. Syns utrolig mange barn oppdras til å bli noen skikkelige egoistiske individualister  :forvirret:

Der må jeg virkelig si meg enig! Jeg blir virkelig forskrekket over foreldre som lar alt dreie seg om barnet.

Tror andre kan se på meg som ganske streng;

man avbryter ikke når voksne snakker,

man snakker pent,

hilser og sier farvel,

er forsiktig med tingene sine osv...

Forøvrig er jeg i gang med å planlegge barnebursdag selv også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...