Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #1 Del Skrevet 4. desember 2002 I februar i år blei jeg oppmerksom på en kviselignende gjenstand akkrat i urinveisåpningen på penis. Jeg blei fryktlig misstenksom og dro til doktoren med en gang. Han dusten hevdet at det var sopp og skrev ut en resept på ett middel som heter pevaryl. Han hevded bestemt at dette var sopp. Jeg var kanskje litt slurvete med å smøre meg, men jeg gav f... når jeg ikke merka til noe smerter eller annet ubehag. Den er også temmelig liten og vises knapt. Men nå idag merka jeg at det holder på å vokse ut enda en sånn kvise. Jeg kvier meg for å stikke til doktoren og vrenge skinnet til den idioten enda en gang. Jeg vil også si at jeg har vært i fast forhold i cirka 2år og før det var vi begge jomfru. Og jeg kan med 100% sikkerhet fastslå at ingen av oss har hatt sex med andre folk. Jeg bare lurte på om det ut ifra dette kan være noen mulighet for at dette kan være kjønnsvorter ? Noen ideer ? Ville være veldig takknemlig for tips ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. desember 2002 #2 Del Skrevet 4. desember 2002 Etter hva jeg vet, ser ikke kjønnsvorter ut som kviser, men som andre vorter. Etter hva jeg vet får man kjønnsvorter etter kontakt med annen hud som har kjønnsvorter, altså må en av dere på ett tidspunkt ha berørt kjønn mot kjønn med en som har kjønnsvorter fra før. Men jeg er ingen lege, så jeg kan ta feil. Jeg hadde selv kjønnsvorter en gang, og gikk da til hudspesialist, da jeg har en tendens til ikke å stole helt på almennleger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 4. desember 2002 #3 Del Skrevet 4. desember 2002 Trodde ikke man ble kvitt kjønnsvorter når man først hadde fått dem, jeg! Tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #4 Del Skrevet 4. desember 2002 Takk for input Aline. Nå har jeg kikka på noen fæle bilder på http://www.dermis.net/doia/diagnose.asp?zu...r=78130&topic=t og utifra de bildene så ligner ikke de på det jeg har på penishodet ihvertfall. Sant det du sier Elefantina. Vortene kan du bli kvitt, men ikke viruset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #5 Del Skrevet 4. desember 2002 Ærsj, ble litt kvalm jeg av de siste bildene. :-? Det er ganske normalt med sopp på penis og i vagina. Så hvis legen ga deg et middel mot sopp bør du bruke den regelmessig, til det er borte og deretter noen dager til, hvis ikke annet står på pakningen da. Det som er at hvis du er slurvete med å smørre og du tro det er helt bort, vil det bare spre seg. Det finnes fortsatt sporer av sopp etter at det er borte også, derfor er det viktig å fortsette med kuren litt lengre. Også trusene dine bør du vaske på minst 60 grader, for å være sikker på at sporene er borte. Hvis ikke kan du lett bli smittet igjen. Du sier at du har samboer, da bør også hun kanskje også gå til anskaffelse av f.eks canesten vaginalkrem. Så dere ikke smitter hverandre. Sopp kan oppstå fordi om man ikke har vært utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. desember 2002 #6 Del Skrevet 4. desember 2002 Han dusten hevdet at det var sopp Jeg var kanskje litt slurvete med å smøre meg, men jeg gav f... når jeg ikke merka til noe smerter vrenge skinnet til den idioten enda en gang. Si meg, hvem er det som snakker slik om en lege som faktisk prøver å hjelpe deg. Ikke bare kaller du ham for en "idiot" men du gidder heller ikke smøre deg med kremen som du skulle bruke. Og noen mnd. etterpå så kommer du hit og klager. Deler slettet. Hege (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #7 Del Skrevet 5. desember 2002 Hei Milla. Det jeg mente var at jeg fulgte det som stod på pakken, men kvisa var der fortsatt. Og jeg gjorde ingenting med det fordi jeg var så glad det ikke var noen kjønnssykdom. OG ja jeg kjøpte canesten til dama, men hu nekta bruka den. Ekke så greit når du har fobi mot alt og alle. Tror ikke det med stikkpiller virka noe særlig fristende. Men jeg har aldri sett noe tegn til sopp på henne. Og du Milla, jeg tror også du hadde kallt den fyren en idiot hvis det var du som vrengte skinnet ditt from den legen. Det var måten han oppførte seg og måten han benhandla meg på. Hvordan kan du komme her og kaste min dyrebare doktortid når du har bare sopp og vise til. Trodde egentlig legene satte pris på at folk ville teste seg for sykdomer, men det var det bare surmuling fra hans side. Sa jeg forbeholder meg retten til og kalle han en idiot hviis jeg vil. Irriterer meg at jeg ikke får lese det hege har sensurert. Du er en frisk pust her Milla, men kom gjerne med konstruktiv kritikk og ikke bare oppgulp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå